C2000 groningen (cpa)

Auteur Topic: C2000 groningen (cpa)  (gelezen 5492 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Peter Van Dam

  • Gast
Gepost op: 9 februari 2005, 19:20:59
Nou ik heb er tegen aan gekeken maar vandaag
zijn we over gegaan en natuurlijk met veel gedonder!!!( waar is de life liner 4 !!!  Weg heli !! )
Het is niks en het word ook niks om er mee te werken.
Ik wil ook een ieder die jaren hebben geluisterd danken voor alle reacyie en tips in der loop der jaren !!

Gr Peter Van Dam CPA Centralist Groningen




wicher

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2005, 22:36:37
Beste Peter,
lekker positief ben jij over het systeem. Ik snap echt niet waarom er bij jullie zoveel verkeerd is gegaan. Bij ons in de regio Ijsselvecht zijn we ineenkeer enzonder problemen overgegaan :D. Zijn er bij jullie geen voorbereidingen gedaan? ;) Of is het personeel niet goed opgeleid? Tja dan de opmerking "het is niks en het word niks"ben ik het niet met je eens. Wij werken er al sind december 2004 mee en geen problemen hoor.
Als ik over een tijdje weer een overplaatsing doe naar het AZG zal ik je nog wel eens aanroepen en dan vragen hoe je er over denkt ::)
groetjes van wicher  04-107


Kanarie

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2005, 12:54:29
Als ik over een tijdje weer een overplaatsing doe naar het AZG zal ik je nog wel eens aanroepen en dan vragen hoe je er over denkt ::)


UMCG  ;)


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2005, 23:23:04
Peter,

Het is bij onze GMG discipline politie toch ook goed gekomen? Niet direct zo vreselijk afgeven op elke verandering! Na enige ervaring en aanpassing gaat het best wel prettig werken.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Bart S

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 22 februari 2005, 13:36:13
Nou ik heb er tegen aan gekeken maar vandaag
zijn we over gegaan en natuurlijk met veel gedonder!!!( waar is de life liner 4 !!!  Weg heli !! )
Het is niks en het word ook niks om er mee te werken.

Lekker gefundeerde reactie na 1 dag...

Groeten,

Bart


Peter Van Dam

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2005, 14:32:02
Wat is dat nu weer voor een opmerking na 1 dag ?
Ik werk nu al sinds 08-02-05 met dit troep uit de USSR!!
Maar we komen er nog wel achter met z'n allen !!


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2005, 15:16:04
Wat is dat nu weer voor een opmerking na 1 dag ?
Ik werk nu al sinds 08-02-05 met dit troep uit de USSR!!

Als je die opmerking van "1 dag" al niet eens begrijpt, dan kun je er natuurlijk ook niets aan doen dat je niet overweg kunt met C2000  ;D

Groeten, Peter.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #7 Gepost op: 2 maart 2005, 19:42:48
Als je die opmerking van "1 dag" al niet eens begrijpt, dan kun je er natuurlijk ook niets aan doen dat je niet overweg kunt met C2000  ;D

Groeten, Peter.


Ik denk dat hij het wel begrijpt, maar dat ie het er niet mee eens is, zou dat ook kunnen? Vanaf 08 02 2005 met het systeem werken één dag noemen is bagatelliseren en daar weigert hij in mee te gaan, dat is zijn goed recht. Waarna het wellicht weer jouw goed recht is om hem te verwijten "er niets van te begrijpen en dat het geen wonder is dat hij niet met C2000 om kan gaan" maw hem dom te noemen, maar mij mag dát me dan weer van je tegenvallen, Peter. Doorgaans discussieer je op inhoud en argumenten.  Het is goed voor- en tegenstanders aan te horen zonder ze meteen af te branden. Wat is het belang van een discussie met alleen maar voorstanders?

Henk


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #8 Gepost op: 2 maart 2005, 20:39:20
Bovendien heeft hij gelijk dat de heli (nog) geen gebruik van C2000 kan maken als hij hoger dan 500(?) m vliegt.

Voor de rest is het vermoedelijk "overdrijving maakt het probleem pas echt duidelijk".


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #9 Gepost op: 3 maart 2005, 01:33:58
Vanaf 08 02 2005 met het systeem werken één dag noemen is bagatelliseren en daar weigert hij in mee te gaan, dat is zijn goed recht.

Het verbaast mij dat het kwartje bij meerdere mensen niet blijkt te vallen. Als hij op 09-02 op dit forum beweert dat C2000 een vervelend systeem is, dan is dat naar mijn bescheiden rekenkunsten welgeteld 1 dag later. Dat de opmerking over die ene dag pas enige weken later wordt gemaakt verandert volgens mij niets aan de tijdspanne tussen de ingebruikname op 08-02 en het 'klagen' op 09-02.

Een simpele rekensom die naar mijn idee weinig aanvullende argumenten zou moeten behoeven :)

Groeten, Peter.