0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Heeft iemand info over die nieuwe sb van lelystad
ahhh oke, ik wist wel dat die bak altijd te zwaar was om afgezet te worden dacht ik. kan me ook vergissen.maar bedankt voor de info
LIJST VAN EISEN PROJECT LEVERING HAAKARMVOERTUIGEN(Bijlage 4 bij offerte-aanvraag LFR 2008/57189 (25 blz.))2.2. Massa’s en asbelastingenhte-2 Een maximaal beladen HA-voertuig is als volgt gedefinieerd:1. 2 personen à 100 kg in de cabine;2. 25 kg klein materiaal verdeeld over de cabine;3. 150 kg bepakking evenredig verdeeld over een 2-tal chassiskasten links en rechts geplaatstvan het voertuig;4. 15 ton haakarmbak, met een lengte van 605 cm, een gelijkmatig verdeelde belasting engeborgd. De hoogte van het zwaartepunt is op 100 cm t.o.v. de onderkant van hethaakarmframe gelegen;5. indien van toepassing een autolaad-en loskraan.Met o.a. deze gegevens worden de asbelastingen berekend; de opdrachtnemer geeft in de offerte deberekeningen weer.
Alleen is de Volvo HA van Lelystad die nu naar Ede is gegaan geen HA uit deze aanbesteding dus hoeft dat geen HA systeem volgens de door jou aangehaalde aanbestedingseisen te zijn.
Ik denk dat jeje daarin inderdaad vergist.Dan zou zo'n bak wel heel zwaar zijn,wil hij niet meer afgezet kunnen worden.
Het ware interessant geweest als je even had opgegeven hoeveel dit Volvo HA systeem dan kan doen.(nav reactie 988)
Het was interessant geweest als jij je eerst iets verder had verdiept in de uitvoering in plaats een algemene Biza eisenpakket van later geleverde HA voertuigen als antwoord te geven.Maar om het antwoord op je vraag te leveren een link waar het antwoord staat :http://publiek.vwe.nl/?txtkentekenveld=bv-rs-85