Haakarmvoertuigen

Auteur Topic: Haakarmvoertuigen  (gelezen 361856 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #130 Gepost op: 24 oktober 2005, 14:09:49
die is zeker mooi... is dat een goedkoper soort luchthoorn wat er op de cabine zit? ( goedkoper dan martin hoorn?? )

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #131 Gepost op: 24 oktober 2005, 15:45:45
dit is de HA van purmerend , met de HV1 op zijn rug

Volgens mij zit de striping verkeerd om ;D
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 24 oktober 2005, 15:54:38
dat is zeker een mooie wagen! jammer dat de bumpers niet zijn mee gespoten!  en op de deuren moet het logo komen! voor de rest mooi voertuig!

helaas het logo past niet bij deze combinatie letters dan zal het lettertype ook aangepast moeten worden deze is nog in de oude stijl gestript
groeten,
rinus

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #133 Gepost op: 24 oktober 2005, 15:57:41
die is zeker mooi... is dat een goedkoper soort luchthoorn wat er op de cabine zit? ( goedkoper dan martin hoorn?? )
waar zie jij die luchthoorn dan zitten ???,dit is een streewhakbalk met geintregeerd in het midden achter de gaten een elektronische
groeten,
rinus

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #134 Gepost op: 24 oktober 2005, 16:13:53
boven aan de cabine.. of zijn de 4 hoorns geen luchthoorn??

Robin Hundman

• Gast
Reactie #135 Gepost op: 24 oktober 2005, 16:23:48

Klopt maar dit is niet zo'n harde en zware luchthoorn. Dit zijn van die hele snelle die niet al te hard zijn. En ze hebben die kraan lekker slim op de wagen gebouwd, als ze een uitruk hebben moet nu eerst de bak eraf en dan kunnen ze pas met de kraan werken.

jwpots

• Gast
Reactie #136 Gepost op: 24 oktober 2005, 16:53:00
Klopt maar dit is niet zo'n harde en zware luchthoorn. Dit zijn van die hele snelle die niet al te hard zijn. En ze hebben die kraan lekker slim op de wagen gebouwd, als ze een uitruk hebben moet nu eerst de bak eraf en dan kunnen ze pas met de kraan werken.
Het is denk ik waar je als korps voor kiest. De kraan vast op het chassis en altijd bij je hebben met elke willekeurige bak of de kraan apart op een bv open puinbak oid en dan speciaal die bak meenemen ivm de kraan. Je moet dan indien nodig terug om een ander bak te halen indien die nodig is.

Groet
Johan

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #137 Gepost op: 24 oktober 2005, 16:59:01

Ik vermoed dat dit een dubbele FIAMM betreft. Dit is ook een luchthoorn.
Net als je ook Martinhoorn enkel en dubbel hebt.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #138 Gepost op: 24 oktober 2005, 17:02:14
dat is de een sirene met korte tonen denk ik? tutututututu en de martin hoorn tuuuutuuuutuuutuuuu  :laugh:

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #139 Gepost op: 24 oktober 2005, 17:47:33
dat is de een sirene met korte tonen denk ik? tutututututu en de martin hoorn tuuuutuuuutuuutuuuu  :laugh:

Het is die hele snelle zenuwachtige hoorn. Persoonlijk vind ik de martinhoorn mooier.