Plaats hier foto's van Volvo voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volvo voertuigen  (gelezen 257012 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Rene112

  • Gast
Reactie #530 Gepost op: 4 maart 2007, 00:08:16
Die foto bewijst niets, maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat men regelmatig prive gebruik maakt van een RGF voertuig...  :-\

groetjes, Michel

Zoals je het schrijft komt het over alsof dat niet de bedoeling is.....  ;)

Maar diverse piketfunctionarissen zowel bij de GHOR (of RGF-bureau in Utrecht ;)) als bij de brandweer hebben een week lang aaneengesloten piketdienst met een specifieke verplichte opkomsttijd. Dan is het juist de bedoeling dat je de dienstauto altijd bij je in de buurt hebt om snel te kunnen uitrukken....

Zo zou je mij (met dienstauto) ook bij de bioscoop, supermarkt, grieks restaurant :D, bouwmarkt etc. etc. kunnen tegenkomen  :D ;)

groeten,
René de Caluwé


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #531 Gepost op: 4 maart 2007, 00:43:20
Die foto bewijst niets, maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat men regelmatig prive gebruik maakt van een RGF voertuig...  :-\

groetjes, Michel

Nou een voertuig uit Utrecht op een afgesloten bezoekers parkeerplaats bij een bioscoop in de andere regio? Haha maar het maakt mij niks uit hoor, je zult mij er geen kwaad woord over horen zeggen, het was meer grappig bedoeld.
Nurse powerrrrr


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #532 Gepost op: 9 maart 2007, 21:28:49
Toekomstige 4732 van Culemborg,die in de Zomer van 2007 in dienst zal komen


Foto:Brandweerculemborg.nl


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #533 Gepost op: 10 maart 2007, 02:34:40
moge ze aardig door werken


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #534 Gepost op: 16 maart 2007, 11:54:58
Hier de nieuwe volvo van Koningin Beatrix.



fire dept vincent

  • Gast
Reactie #535 Gepost op: 16 maart 2007, 14:26:37
van ons belastingsgeld :D


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #536 Gepost op: 16 maart 2007, 15:08:26
ha hahahah die is goed ;D
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #537 Gepost op: 16 maart 2007, 15:14:41
t is niet de auto van koningin... maar de auto van ONS... mag m gebruiken... ze betaald der zelf niets voor of zou onze koninklijke familie ook inkomensbelasting en vermogensbelasting betalen


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #538 Gepost op: 16 maart 2007, 15:22:11
Hier de nieuwe volvo van Koningin Beatrix.



Mooie wagen :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #539 Gepost op: 16 maart 2007, 15:28:42
Lekker belangrijk of de koningin ook belasting betaald. En laten we er ons vooral niet over opwinden dat zij in zo'n mooie auto rond mag rijden. Ze moet er ook gewoon hard voor werken. Dit zullen veel mensen zich niet altijd realiseren. Het lijkt misschien alsof ze alles voor niets krijgt maar vergis je niet wat ze daar voor in moet leveren. Ik zou mijn privacy en vrije leventje niet in willen ruilen voor een gepantserde Volvo of een groot paleis.

Trouwens, als we een republiek waren geweest dan had er een president in zulke auto's rond gereden en dat kost net zoveel geld.

Laten wij ons maar gewoon bezig houden met het plaatsen van mooie en interssante foto's van voertuigen en laten we daar maar over verder discussieren. In dat kader moet ik zeggen dat ik deze auto wel mooier vind dan die afzichtelijke Ford Scorpio die ze eerst gebruikte.
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.