Plaats hier foto's van Volvo voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Volvo voertuigen  (gelezen 259099 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

fire dept vincent

• Gast
Reactie #540 Gepost op: 16 maart 2007, 16:30:07
Lekker belangrijk of de koningin ook belasting betaald. En laten we er ons vooral niet over opwinden dat zij in zo'n mooie auto rond mag rijden. Ze moet er ook gewoon hard voor werken. Dit zullen veel mensen zich niet altijd realiseren. Het lijkt misschien alsof ze alles voor niets krijgt maar vergis je niet wat ze daar voor in moet leveren. Ik zou mijn privacy en vrije leventje niet in willen ruilen voor een gepantserde Volvo of een groot paleis.

Trouwens, als we een republiek waren geweest dan had er een president in zulke auto's rond gereden en dat kost net zoveel geld.

Laten wij ons maar gewoon bezig houden met het plaatsen van mooie en interssante foto's van voertuigen en laten we daar maar over verder discussieren. In dat kader moet ik zeggen dat ik deze auto wel mooier vind dan die afzichtelijke Ford Scorpio die ze eerst gebruikte.

ga zelf dan ook niet verder in discusie. ;)  beetje licht aangebrand hoor. een geintje op zijn tijd??

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #541 Gepost op: 16 maart 2007, 16:40:23
Hhmmz.. Mooi kan ik deze S80 niet vinden. Ik neem aan dat ze er al even in rond gereden word?

Een set mooie velgen + mistlampen voor mis ik echt. Maakt de auto gewoon af . Hij zal wel een ton om meer gekost hebben, beetje goedkoop dit. De manier van glasbepantsering op de achterdeur vindt ik ook geen gezicht.

Maarja, veiligheid boven alles. Jammer dat het in dit geval het design niet ten goede komt.   :(
Is tie nog voorzien van blauwe flitsers of dergelijke?

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #542 Gepost op: 16 maart 2007, 16:40:53
En een on topic plaatje :P:

EDIT: Net te laat. Had eigenlijk hierboven gemoeten..  ;)

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #543 Gepost op: 16 maart 2007, 16:48:52
Kijk daar word ik wel vrolijk van... Nu nog met nieuwe lichtbalk!
 ;D

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #544 Gepost op: 16 maart 2007, 16:52:49
Geduld....  8)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #545 Gepost op: 16 maart 2007, 17:17:57
Hhmmz.. Mooi kan ik deze S80 niet vinden. Ik neem aan dat ze er al even in rond gereden word?

Een set mooie velgen + mistlampen voor mis ik echt. Maakt de auto gewoon af . Hij zal wel een ton om meer gekost hebben, beetje goedkoop dit. De manier van glasbepantsering op de achterdeur vindt ik ook geen gezicht.

Maarja, veiligheid boven alles. Jammer dat het in dit geval het design niet ten goede komt.   :(
Is tie nog voorzien van blauwe flitsers of dergelijke?

Uhm, het model is gewoon, alleen de deur zit niet dicht, maar graag ontopic met het plaatsen van Volvo HV voertuigen!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #546 Gepost op: 16 maart 2007, 17:26:28
Hij is ruimschoots voorzien van "blauw materiaal". Heb 'm een keer op de lokale TV voorbij zien komen en het stak bijzonder mooi af!  :)

Crashtender

• Senior gebruiker
Reactie #547 Gepost op: 17 maart 2007, 18:46:51
ga zelf dan ook niet verder in discusie. ;)  beetje licht aangebrand hoor. een geintje op zijn tijd??

Hoe kan ik dan aangeven dat ik het geen discussie waard vind als ik zelf niet mag reageren. ??? ;) En dat ik licht aangebrand ben is een aanname die jij doet. Ik ben zeker in voor een geintje en mijn reactie was ook een klein beetje alszodanig bedoelt. Ik kan mij er verder ook niet zo druk om maken hoor, als je dat soms dacht..... :D

Maar goed, terug naar de plaatjes van de Volvo's........

Om het weer helemaal goed te maken hierbij foto's van de TS van de post Silvolde (gemeente Oude IJsselstreek):

Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #548 Gepost op: 17 maart 2007, 21:53:00
Hoe kan ik dan aangeven dat ik het geen discussie waard vind als ik zelf niet mag reageren. ??? ;) En dat ik licht aangebrand ben is een aanname die jij doet. Ik ben zeker in voor een geintje en mijn reactie was ook een klein beetje alszodanig bedoelt. Ik kan mij er verder ook niet zo druk om maken hoor, als je dat soms dacht..... :D

Goed, bij deze graag weer ONTOPIC met het plaatsen van HV Volvo voertuigen!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #549 Gepost op: 30 maart 2007, 17:07:00
Volvootje langs de A16  :) :