Wow, ben ik blij dat de agent vandaag begreep waarvoor ik een kapmes in de handen had!!!!!
Ff een bord weghalen in het "oerwoud". Stond er al een tijdje en hij lachte zich eerst een breuk omdat ik dat bewuste bord moest hebben. Hij vond het minder leuk toen ik zag hoe snel ik door het oerwoud was.
Maar ff alle gekheid op een stokje, dat ding zit in zijn houder onder de bank van mijn bus, net als stanley messen en een paar toolmessen. Ik doe niets anders als borden plaatsen op dit moment voor festifiteiten ed. Ik denk dat gemeente's niet blij worden als ik elke keer een nieuw mes (€ 150,-) op de rekening zet omdat deze het ineens ook een risico gebied heeft verklaard.
En voor de heren in het blauw, ik vind het wel altijd leuk om te zien hoe jullie reageren als jullie dat mes aantreffen. Maar nog leuker hoe jullie kijken als jullie zien wat ik met al die messen doe. Want wie heeft er nou zoveel verschillende messen nodig voor het plaatsen of verwijderen van verkeersborden, dat is altijd gelijk de vraag. En tot nu toe altijd naar huis met mijn spulletjes.