Krakersdemonstratie "tegen de politiek en multinationals" Mercatorplein - Amsterdam 01-05-2012

Auteur Topic: Krakersdemonstratie "tegen de politiek en multinationals" Mercatorplein - Amsterdam 01-05-2012  (gelezen 7190 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
En nog eentje via @Marijn Schrijver
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.




Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Wat is het doel van een groep insluiten? Allen aanhouden of ze per 5 de gelegenheid geven rustig te vertrekken?
Bijdragen op persoonlijke titel.




Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
@PolitieheliNL
#police01 is klaar boven #Amsterdam. Zij gaan via Badhoevedorp terug naar Schiphol. #politieheli

EDIT:

#police01 wordt toch weer teruggestuurd naar #Amsterdam. Landing op Schiphol is afgebroken. #politieheli #demonstratie


sylvester1986

  • Gast
Arrestaties bij krakersdemonstratie

AMSTERDAM -  Na een rustig begin is de betoging van krakers in Amsterdam dinsdagavond uit de hand gelopen. In de Jan Evertsenstraat kwamen betogers en politie tegenover elkaar te staan. De mobiele eenheid voerde enkele charges uit, politieagenten in burger arresteerden demonstranten.

De betoging begon op het Mercatorplein, met enkele honderden krakers die onder meer demonstreerden tegen „de aasgieren van de politiek en de multinationals”.
Na de confrontatie in de Jan Evertsenstraat mochten de betogers van de politie doorlopen naar het Bellamyplein. Hoeveel aanhoudingen er zijn verricht is nog niet bekend.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12041887/__Arrestaties_bij_krakersdemo__.html




Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Toch leuk, die moderne tijden.... er staan net zoveel fotografen en filmers als er krakers zijn... ;D 0098

Juist door al die aandacht van de media kan een mug een (roze) olifant worden.

Gelukkig heb ik weer mee mogen betalen aan het inkomen van de kraker, agent, advocaat, cameraman van de publieke omroep, etc.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


Dimeg

  • Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
Juist door al die aandacht van de media kan een mug een (roze) olifant worden.

Gelukkig heb ik weer mee mogen betalen aan het inkomen van de kraker, agent, advocaat, cameraman van de publieke omroep, etc.

Het is af en toe net Duckstad hier :p we rennen met zn allen van de ene hype naar de andere..