BVH-BPS-XPOL? Politie en KMAR gaan landelijk over naar Summ-IT

Auteur Topic: BVH-BPS-XPOL? Politie en KMAR gaan landelijk over naar Summ-IT  (gelezen 12298 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #10 Gepost op: 5 mei 2012, 19:20:21
O0 Ik zit m'n verbalen nog lekker ouderwets msdos style in bps te kloppen! Ideaal!
Ouderwets maar werkt nog perfect! Muis? Doen we geen zaken mee, lekker typen!


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #11 Gepost op: 6 mei 2012, 00:57:16
Voor de vernieuwing van de ICT is een aanvalsprogramma op gesteld; deze is in hoofdlijnen hier te vinden: http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2011/09/19/aanvalsprogramma-informatievoorziening-politie-2011-2014.html

Dat men wil dat het slaagt, en dus ook strakke monitoring uitvoert blijkt wel uit de voorgang: http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2012/04/27/voortgang-aanvalsprogramma-iv-politie-2011-2014.html

Intern is men kei hard bezig om dit op poten te krijgen. :)

HAHAHAHAHA wie hou jij voor de gek?? VTSPN die hard werkt en dan ook nog een aanvalsprogramma heeft en de zaak monitor(in Nederlandse taal= bekijkt)? Dat is de beste belgen mop van 2012!

VTSPN = voorziening tot sabotage Politie Nederland

Welke kameel verzint het om "iets" een voorziening te noemen?? En dan ook nog om zich bezig te houden met ICT terwijl men niet eens de winter kleding voor de winter beschikbaar heeft en een bandje nodig heeft om de korps identiteit (in mijn geval Amsterdam) en JA te accepteren terwijl elke zandvlo sneller een telefoon opneemt en antwoord geeft op mijn ............... omdat mijn wachtwoord voor de >>>>>>>> x is vervallen of verkeerd is ingevoerd!

Oeps vorm van frustratie....

Ik zou werkelijk heel graag willen weten weten waar die klepel van de klok hangt want dan was ik met veel plezier die klokkenluider geweest die VTSPN naar de ****** had geholpen! Ik vraag me werkelijk af of ze bij VTSPN ooit wel eens gehoord hebben van art2 PW: "hulp verlenen aan hen die dat behoeven" Wassa ff een voorbeeld:

bandje vtspn:
 - goede

druk een (1) als u belt voor 12:00 uur
druk een (2) als u belt voor 00:00 uur
druk een (3)als u belt binnen 24 uur na de eerste keer bellen

Weet u niet welk moment van de dag het is? kies dan het nummer 0900-8844

goede morgen u heeft een (1) ingedrukt
helaas het is net na twaalf uur, u heeft een verkeerde keuze ingetoetst, de verbinding wordt verbroken.

goeden middag, u heeft een (2) ingetoetst
al onze medenwerkers zijn op dit moment in gesprek. De eerst volgende beschikbare medewerker is beschikbaar op 1 april 2013 om 20:13. Als u hem wenst te spreken toets een (1) als u haar wenst te spreken toets een (2). Als u geen keuze kan maken en dus niet discrimineert en aangifte tegen u zelf wenst te doen toets een (3)

goede middag u heeft een (3) ingetoetst. U kunt geen keuze maken. Wij verzoeken u op een later tijtstip terug te bellen en als nog een keuze te maken. Toets een (1) als dat betekend dat u wilt doen, toets een (2) als u nog in de ontkenningsfase zit en toets een (3) als u het eens bent met de staking van de politie

Goede middag, u  ervoor gekozen om de politie te steunen in haar stakingsrecht. Op dit moment zijn wij aan het staken.

U heeft een (1) of (2) ingetoetst. Helaas kunnen wij u dus niet te woord staan omdat wij aan het staken zijn en wij verzoeken u vriendelijk om op 1 april 2013 opnieuw dit nummer te bellen. De verbinding zal worden verbroken. Mocht u ondertussen het idee hebben gekregen niet serieus te worden genomen: dat klopt! Als u het daar niet mee eens bent en in bezwaar wenst te gaan toets een (1) Als u dat accepteert: toets een (2)

U heeft een (1) ingetoetst. Gefeliciteerd! U heeft een jaar extra 1% extra werken gewonnen, u krijgt de komende 10 jaar geen salaris verhoging.
U heeft een (2) ingetoetst. Gefeliciteerd! U heeft een jaar extra 1% extra werken gewonnen, u krijgt de komende 10 jaar geen salaris verhoging.


aldus moppersmurf!

(waar is dat gesiggie met een uitstekende tong????) ;D

ill be back!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #12 Gepost op: 6 mei 2012, 01:00:31
teveel aan de waterpijp gelurkt?  ;D


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #13 Gepost op: 6 mei 2012, 03:24:14
Heerlijk mopper  :P


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #14 Gepost op: 6 mei 2012, 05:29:20
Held  098uo haha! Geniaal!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #15 Gepost op: 6 mei 2012, 08:58:04
ill be back!

Hehe, zo ken ik je weer moppertje van mij.

zie je van de week wel weer, gaan we weer lekker mopperen op de organisatie


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #16 Gepost op: 6 mei 2012, 10:03:09
Heeft het nog zin om te reageren mopper..?  :-\


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #17 Gepost op: 6 mei 2012, 10:42:34
Politie gaat Summ-IT gebruiken voor opsporing
4 MEI 2012 16:38 CHRIS NAP NIEUWS

Behalve de politiekorpsen, zullen ook de Rijksrecherche, de Koninklijke Marechaussee, de Inspectie voor de Gezondheidszorg en de Bijzondere Opsporingsdiensten het pakket gaan gebruiken. Sommige diensten, zoals de Rijksrecherche, hebben het al geruime tijd in gebruik.


Is het de bedoeling dat alle BOA's Summ-It gaan gebruiken?
Als dit zo is wordt het een behoorlijke database.

1 verkeerd vinkje en je hebt een moord gepleegd ipv je vuilniszak een dag te vroeg buiten gezet  0098
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #18 Gepost op: 6 mei 2012, 12:43:13
Nee, Summ-IT is bedoeld voor zware zaken, zoals moord, grootschalige fraude etc. Met de bijzondere opsporingsdiensten worden dan ook oa de FIOD en SIOD bedoelt..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #19 Gepost op: 6 mei 2012, 15:34:00
HAHAHAHAHA wie hou jij voor de gek?? VTSPN die hard werkt en dan ook nog een aanvalsprogramma heeft en de zaak monitor(in Nederlandse taal= bekijkt)? Dat is de beste belgen mop van 2012!

bla3

Grappig verhaal, maar niet echt collegiaal.

Dat er op vele fronten nog het één en ander te verbeteren valt is duidelijk. Ik zit ook regelmatig met gekromde tenen als het om vtspn gaat, maar om deze ondersteunde collega's op deze manier belachelijk te maken is wel heel makkelijk. Zeker als het gaat om de collega's op de werkvloer die het maar te doen hebben met wat hun wordt opgedragen, die je met bovenstaande schoffeert.

Tot zover mijn gemopper ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s