Mopper, we zitten meer op 1 lijn dan je denkt, alleen weet ik meer hoe het aan deze kant loopt en jij meer aan de andere kant.
Er gaat heel veel fout, ik zal de laatste zijn omdat niet toe te geven. Realiseer je alleen wel veel fouten gemaakt worden op niveau's waar de gemiddelde vtsPN'er weinig invloed op kan uit oefenen, waarom? Management maakt keuzes en die worden doorgevoerd, waarbij lang niet altijd geluisterd word naar de mensen die er verstand van hebben, zowel blauw als vtsPN. Iets waar jij van baalt maar ik bijvoorbeeld ook.
Krijg wel eens te horen dat men zich verbaasd over de service tijden van bepaalde applicaties, geen directe support in de nachten, dat zijn keuzes die gemaakt worden. Niet door de vtsPN alleen, maar in samenspraak met de korpsen. Waarom? Kosten. Wil jij als korpsbeheerder 24*7 support op al je applicaties? Dat kan, kost je alleen wel €€€€€€€€€. Onlogisch, nee, kan jij om 02:00 de leverancier bellen van je wasmachine omdat ie water lekt? Waarschijnlijk niet, veel te duur.
Over bellen naar de servicedesk, volgens mij hebben wij een ander nummer, het bandje herken ik in elk geval niet.
Leg klachten waar ze horen.
Een burger kan tegen jou klagen over de hoogte van de boetes, heeft geen zin, doet het OM, heb jij geen invloed op.
Een burger kan tegen jou klagen over het feit dat je hem staande houd voor het roekeloos rijden, maar je doet gewoon je werk.
Het zelfde voor de mensen die bij de vtsPN werken.
Over 1 kam scheren heeft nooit zin, er zitten bij de vtsPN genoeg mensen die zich 200% inzetten voor "jullie"
Je opmerking "En PietjePuk: dat zegt al genoeg he, alleen weer in een politiesausje gedoopt maar goed." begrijp ik btw niet?