Handleiding Apollo Gold

Auteur Topic: Handleiding Apollo Gold  (gelezen 7365 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Gepost op: 12 februari 2005, 15:07:08
Ik heb zo'n Apollo Gold. De tijd en het alarmsignaal instellen gaat wel, maar hoe ik een code moet invoeren van bijv de ambulance die ik wil lezen, weet ik absoluut niet.
Wie weet dat wel? Er zat helaas geen gebruikshandleiding bij toen ik 'm kocht...

Christian




FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2005, 15:21:30
Verwijder de batterij en druk knop 3 in, stop daarna de batterij weer terug terwijl u knop 3 ingedrukt houdt,


meer info vind je hier

http://www.p2000shop.nl/jupiter_programmeren.html
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


janneman82

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2005, 15:34:30
ff of topic,

Hoe bevalt deze pieper?
En hoe zit nu met die alarmtoon hoorde via via dat deze nogal zwakje's was zodat je er s'nachts niet wakker van werdt klopt dit? ???


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2005, 15:44:28
ff of topic,

Hoe bevalt deze pieper?
En hoe zit nu met die alarmtoon hoorde via via dat deze nogal zwakje's was zodat je er s'nachts niet wakker van werdt klopt dit? ???

Ik heb zelf de Mercurius pager, maar ik geloof dat de alarmtonen hetzelfde zijn als de Jupiter, en ik kan je verzekeren: die zijn hard  ;) Ik zou er niet doorheen slapen in ieder geval.

Christian, Als je je pager net hebt is het leuk natuurlijk om wat berichten te ontvangen enzo om te kijken of alles naar behoren werkt, ikzelf heb er 3 codes instaan die lekker actief zijn:

1002998 Monitorcode brandweer Amsterdam
1503900 Monitorcode brandweer Hollands-midden
1503910 RADHM Hollands-Midden Monitorcode

En dan kun je ook gelijk meekijken op de P2000 monitor om te kijken of je alles ontvangt wat je hoort te ontvangen  ;)


janneman82

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2005, 15:57:51
Ik heb zelf de Mercurius pager, maar ik geloof dat de alarmtonen hetzelfde zijn als de Jupiter, en ik kan je verzekeren: die zijn hard  ;) Ik zou er niet doorheen slapen in ieder geval.

Christian, Als je je pager net hebt is het leuk natuurlijk om wat berichten te ontvangen enzo om te kijken of alles naar behoren werkt, ikzelf heb er 3 codes instaan die lekker actief zijn:

1002998 Monitorcode brandweer Amsterdam
1503900 Monitorcode brandweer Hollands-midden
1503910 RADHM Hollands-Midden Monitorcode

En dan kun je ook gelijk meekijken op de P2000 monitor om te kijken of je alles ontvangt wat je hoort te ontvangen  ;)
bedankt voor de info :) ;)


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #5 Gepost op: 12 februari 2005, 16:04:12
Overigens mis ik toch wel een alarmtoon van alleen een enkel of 2 zachte piepjes ofzo.

Je kan nu kiezen uit:

Piepen, dit is leuk voor s nachts en dergelijke, maar als je in de stad loopt of je staat in de rij voor de kassa dan is het eigenlijk wel te hard als hij opeens gaat lopen piepen.. die mensen zullen wel denken  :)

Trillen, dit is een goede functie, als er een melding binnen komt gaat hij 15 seconden trillen, of hij stopt als je op de leesknop drukt. Je kan ook instellen dat hij eerst trilt en daarna ook nog even piept.

Melodietjes,  :D, zitten leuke melodietjes bij, dat wel, maar ik zal ze niet gebruiken

Stil, gewoon helemaal stil, hij ontvangt meldingen maar geeft geen signaal.

Wat ik dus eigenlijk wel mis voor als je gewoon in de winkel loopt ofzo is een functie waarbij hij eenmaal of tweemaal gewoon een beschaafd zacht piepje geeft, net hard genoeg dat je het zelf hoort, maar dat niet iedereen het gelijk hoort. Maarja, je kan niet alles hebben he  ;)


janneman82

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 12 februari 2005, 16:07:21
Ik neem aan dat er ook een makelijke manier zit ingebouw om snel over te schakelen van hard piepen naar trillen? zodat als je in een winkel staat even gauw kan overschakelen?


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2005, 16:09:20
Ik neem aan dat er ook een makelijke manier zit ingebouw om snel over te schakelen van hard piepen naar trillen?

Ja dat is niet zo moeilijk. Je drukt op de functieknop, dan ga je naar 'set alert' en daar kun je zo selecteren welke alert je wilt hebben.. fluitje van een cent  ;)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2005, 16:10:02
Ik neem aan dat er ook een makelijke manier zit ingebouw om snel over te schakelen van hard piepen naar trillen? zodat als je in een winkel staat even gauw kan overschakelen?

dat is idd niet zo moeilijk en is snel ingesteld
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #9 Gepost op: 12 februari 2005, 23:02:21
Nou, ik heb het geluid ingesteld en het is loeihard. Ik weet zeker dat ik daar wakker van wordt.
En bedankt voor de tips, ik ga me er volgende week ff over buigen!

Christian