Politie groeit met helft maar vangt nauwelijks meer boeven

Auteur Topic: Politie groeit met helft maar vangt nauwelijks meer boeven  (gelezen 5445 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #20 Gepost op: 10 mei 2012, 12:56:23
He he en nu hakken in die molen van goud! Ik zeg: alles boven schaal 7 (voor de leken: hoofdagent) met een schaal degraderen  098uo

Mopper ik kan me vergissen als buitenstaander c.q. burger maar een brigadier die zit toch ook voornamelijk buiten als ik naar Amsterdam kijk ? Of is dat ook gewoon schaal 7 ?


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #21 Gepost op: 10 mei 2012, 13:05:22
Mopper ik kan me vergissen als buitenstaander c.q. burger maar een brigadier die zit toch ook voornamelijk buiten als ik naar Amsterdam kijk ? Of is dat ook gewoon schaal 7 ?

Er zijn heel veel functies in de rang van brigadier (schaal 8 ). Daar zitten ook genoeg "kantoorfuncties" en andere verzonnen baantjes bij.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #22 Gepost op: 10 mei 2012, 13:06:40
Er zijn heel veel functies in de rang van brigadier (schaal 8 ). Daar zitten ook genoeg "kantoorfuncties" en andere verzonnen baantjes bij.

Bedankt HAVP, functie brigadier is voor mij altijd een beetje onduidelijk geweest  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #23 Gepost op: 26 augustus 2012, 23:56:12
Zakkenrollersteam dupe van bezuiniging

Het succesvolle zakkenrollersteam van de politie zal in de toekomst veel minder dieven kunnen aanhouden door bezuinigingen.

Dat zegt een voormalig lid van het zakkenrollersteam tegen AT5. Door de bezuinigingen zou het team zelfs gehalveerd zijn. VVD-wethouder Eric van der Burg vindt dat deze ontwikkeling schadelijk is voor alle Amsterdammers. 'Ik denk dat je een grote prioriteit moet geven aan het bestrijden van dit soort criminaliteit omdat dit mensen heel erg raakt en omdat het slecht is voor de stad'.

Tientallen dieven worden per jaar op heterdaad betrapt door het zakkenrollersteam van de politie. Vorig jaar nog werd de duizendste opgepakt. Nu het team door de bezuinigingen is gehalveerd, wordt gevreesd voor de gevolgen

Met filmpje op http://www.at5.nl/artikelen/85788/bezuiniging-zakkenrollersteam-slecht-voor-de-stad
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !