GRIP 1 Middelbrand (toren voormalige kerk) Assendorperstraat - Zwolle 09-05-2012

Auteur Topic: GRIP 1 Middelbrand (toren voormalige kerk) Assendorperstraat - Zwolle 09-05-2012  (gelezen 7318 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Daarom dus de 2 verschillende adressen.


sylvester1986

  • Gast


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!

http://twitpic.com/show/large/9ix69z
Maarten Sipma ‏ @MaartenSipma
Ben ik de enige die mij ernstig zorgen maakt over de plek waar de foto gemaakt word? Mag toch hopen dat de mensen wat naar achteren gedreven worden. En dat er niemand in die valhoek komt te staan.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


kroezy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Volg me ook op twitter @112mani
    • 112mani
Ben ik de enige die mij ernstig zorgen maakt over de plek waar de foto gemaakt word? Mag toch hopen dat de mensen wat naar achteren gedreven worden. En dat er niemand in die valhoek komt te staan.

Er gebeurt niks er word niet geblust er zijn alleen 2 mensen opgenomen in een ambulance.

Die glinster die je ziet is geen vuur maar de klok
Volg me ook op twitter @112mani


sylvester1986

  • Gast
Er gebeurt niks er word niet geblust er zijn alleen 2 mensen opgenomen in een ambulance.
Aldus ook forumlid Stefan Verkerk op Twitter.

Stefanuzz Rookontwikkeling bij kerk aan Assendorperstraat Zwolle. Twee personen in ambu. Verder niks te zien. Op naar Wezep. Terug mijn bed in. Grr.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Er gebeurt niks er word niet geblust er zijn alleen 2 mensen opgenomen in een ambulance.

En blussen ze niet omdat de brand uit is, of trekken ze zich terug?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


kroezy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Volg me ook op twitter @112mani
    • 112mani
Waarschijnlijk omdat deze uit is maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik weet niet wat er precies binnen in de toren aan het doen zijn. Mischien zijn ze daar bezig met een binnen aanval
Volg me ook op twitter @112mani


kroezy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Volg me ook op twitter @112mani
    • 112mani
Net weer even gebeld. Er is nog niks ontruimt de brandweer loopt een beetje van binnen naar buiten en er zijn ook nog geen slangen uitgerold. De toren van de kerk rookt alleen nog een beetje
Volg me ook op twitter @112mani


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
p2kflex
01:37:55 09-05-12GROUP-1PRIO 1 Woningbrand : : Assendorperstraat : 249 8012DN Zwolle 1020 (Middelbrand) (GRIP 1) (AGS Alarm)
GRIP 10611940BRW Veiligheidsregio IJsselland (AGS piket - Adviseur Gevaarlijke Stoffen)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


kroezy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Volg me ook op twitter @112mani
    • 112mani
Brand is ontstaan door een fout in de electra van een scootmobiel
Volg me ook op twitter @112mani