Arrestatieteam in actie voor vuurwapengevaarlijke man Wognumerstraat - Amsterdam 11-05-2012

Auteur Topic: Arrestatieteam in actie voor vuurwapengevaarlijke man Wognumerstraat - Amsterdam 11-05-2012  (gelezen 7835 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest13155

  • Gast
Microsoft Silverlight  ;) traumaheli komt net aanvliegen

Nee staat er netjes op... Verbindingsprobleem. Ik lees gewoon lekker mee hier.


sylvester1986

  • Gast
Trauma arts is met een politiemotor gebracht.


sylvester1986

  • Gast
De 13-112 verplaatst zich naar de woning.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
AT5 verslaggeefster geeft een hele andere dimensie aan gebonjourd.
Volgens haar is de traumaheli hierheen ( plaats incident ) gebonjourd.

Ik weet niet beter dan dat gebonjourd betekend dat iets van die plek verwijderd is maar bij haar betekend het dat het ergens naartoe komt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Heeft deze melding er mee te maken?
p2kflex
14:41:09 11-05-12GROUP-1D.D.BOT MKA CONTACT MKA: ###-#######
0120070MKA Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland (Bedrijfs Opvang Team - GGD Ambulancedienst Amsterdam)


sylvester1986

  • Gast
De 13-112 verplaatst zich naar de woning.
En vertrekt met Blauw/Blauw.


guest13155

  • Gast
Weet iemand / heeft iemand nog kunnen zien wat er in die tussentijd naar binnen geschoven is?


HJ94

  • Aspirant manschap & Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,351
Heeft deze melding er mee te maken?
p2kflex
14:41:09 11-05-12GROUP-1D.D.BOT MKA CONTACT MKA: ###-#######
0120070MKA Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland (Bedrijfs Opvang Team - GGD Ambulancedienst Amsterdam)

Die kans kan er zijn, maar er is op dit moment ook een andere melding (waterongeval) waar deze betrekking op kan hebben. Qua meldtijd lijkt mij dat niet echt logisch, maar het is even afwachten op de eerste berichten van beide incidenten.


sylvester1986

  • Gast
Er reed net wel een onopvallende Witte bus heen, MB Sprinter zo te zien.


sylvester1986

  • Gast
Die kans kan er zijn, maar er is op dit moment ook een andere melding (waterongeval) waar deze betrekking op kan hebben. Qua meldtijd lijkt mij dat niet echt logisch, maar het is even afwachten op de eerste berichten van beide incidenten.
Dat zou dan deze kunnen zijn.
p2kflex
14:32:49 11-05-12GROUP-1D.D. BOT VZA STAD / ZUID : CONTACT MKA ###-#######
0120071MKA Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland (Bedrijfs Opvang Team - VZA Stad/Zuid)