Peter, dit voelt niet goed, zeker niet voor jou....
Daar heb je gelijk in Henk, ik vermoed dat dit een grote impact heeft op de collega,s van Laren maar ik denk dat ook bij ons de nodige vraagtekens zijn. Ookal omdat wij een aantal branden voor de kiezen hebben gekregen. Waaronder dit jaar de zeer grote brand aan de Nieuweweg, en uiteraard de zeer grote brand in Laren. Ik vermoed ook dat wij morgenavond meer zullen horen tijdens de oefenavond.
Het is een erg vreemd gevoel. Je hoort het wel eens in de landelijke media, maar dan is het een ver van je bed show. Nu is het erg dichtbij gekomen, en heb een aantal branden zelf moeten blussen, dat is het meest bizarre gevoel wat ik er nu zelf heb.
Ik hoop voor de collega,s in Laren dat de politie op een verkeerd spoor zit, wellicht tegen beter weten in gezien de persberichten van de afgelopen dagen
Ik kan alleen maar de collega,s van Laren ontzettend veel sterkte wensen in deze lastige tijd.
Poeh, triest nieuws zeg. Doet de naam van dit mooie vak neem eer aan als dit waarheid blijkt te zijn
Klopt, dit zal een smet op ons mooie vak werpen. Maar ik hoop dat de mensen/media vooral het korps Laren hier los van zullen zien. Het korps Laren kan hier totaal niets aan doen, en ik hoop echt dat zij buiten schot worden gehouden. Als alles waarheid blijkt te zijn, is dit een eenmansactie, wat de brandweer absoluut niet aangerekent mag worden.