GRIP 1 (auto valt uit parkeergarage, 1 dode 2 gewonden) Handelskade - Schiphol 14-05-2012

Auteur Topic: GRIP 1 (auto valt uit parkeergarage, 1 dode 2 gewonden) Handelskade - Schiphol 14-05-2012  (gelezen 14105 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349


Waren al wat plaatjes van me gebruikt hierzo zie ik maar de hele serie is te bekijken via:

www.michelvanbergen.nl


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum


Waren al wat plaatjes van me gebruikt hierzo zie ik maar de hele serie is te bekijken via:

www.michelvanbergen.nl

Michel, dank, mooie serie foto's  O0
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Dimeg

  • Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
Is nu de gehele parkeergarage dicht of alleen het stuk waar het ongeval is gebeurd ?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy

Zie ik daar rechts een bekend forum lid?

Heeft de KMAR hier haar eigen VOA ter plaatse laten komen of doet de Verkeersondersteuning Noordwest het onderzoek?
Als ik het goed begrepen heb staat de VOA van hun altijd op apeldoorn (of daar in de buurt) en die komt niet zo vaak naar schiphol. Wel hebben ze enkele analisten die het geheel op kunnen nemen voor het rapport.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Zie ik daar rechts een bekend forum lid?

Of berucht?  0098

Edit: mijn persoon heeft vanmorgen de DA 693 omgewisseld voor de 191 voor een reguliere piketweek als IC CoPI.
Dus 2 GRIP's binnen 48 uur is een leuke start van zo'n dienstweek. Was ook veel te rustig de laatste tijd. What's next?  8)


MJWB

  • Ontwerper Tunnelinstallaties, IV NEN3140/3840 en Burgerhulpverlener Hoorn/Zwaag(BLS/AED-bedienaar)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112




Ook aannemers kunnen als hulpverlener optreden, zie meest rechtse op de foto ;)
Alle geschreven teksten zijn geheel op persoonlijke basis en zijn geensinds de mening van enige organisatie of vereniging waaraan ik verbonden ben.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Dode bij ongeval parkeerdek op Schiphol
Published on May 14, 2012 by zoominnl
Drie personen zijn maandag van een parkeerdek op Schiphol gereden. Een man is daarbij omgekomen. Twee andere inzittenden zijn overgebracht naar een ziekenhuis.
Samen sterk in de hulpverlening!


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,369
Ben beniuwd of we nog iets van de oorzaak te lezen/horen krijgen; met een normale snelheid in een parkeergarage (+/- 15 km/h; ik rij er niet harder, ook al omdat er ook voetgangers tussen de auto's doorlopen) moet dit toch niet kunnen gebeuren...


guest13155

  • Gast
Je weet het niet, er zijn best senario`s denkbaar hoor: onwel geworden in de auto, voetje op gaspedaal gezakt bijvoorbeeld (weet totaal niet wat hier de oorzaak is, maar als voorbeeld). Schrikreactie...