0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
zojuist om 14 uur reed ik langs de vinkenveense plassenpolitieheli was aan het zoeken, twee later 3 drie brandweer voertuigen en een ambulancedit was er dus aan de hand aldus AT 5Visser verdronken, andere vermistEen sportvisser is verdronken, nadat hij zaterdag samen met een andere man was gaan vissen op de Vinkeveense Plassen. De verontruste vriendin van een van hen sloeg zondagochtend alarm. De politie en brandweer gingen op onderzoek uit en troffen een van de vissers dood aan in het water. Zij zijn op zoek naar het tweede slachtoffer. heeft er iemand foto's??bron at5.nl
nee inderdaad niet, hier in aalsmeer gaan ze vaak surfen met (te) harde wind, brandweerboot1 hv / tasduikers uit amstelveenpolitie (2 auto)politie bootgewoon de rekening sturen
omdat je om problemen vraagt, als je met windkracht 8 gaat surfen terwijl je het niet goed kunt,de politie moet opdraven, brandweer, een keer zelfs helikopterdie mensen kennen hun verantwoordelijkheid niet
ja dat snap ik, ik snap wel dat er een ongeluk gebeurt is, maar aan de andere kantals het KNMI een weer alarm afgeeften jij gaat vissenals er dan iets gebeurt vind ik dat je het van te voren had kunnen weten