Zucht, zeg dat wel!
Ja als jij ziet dat een auto met verhoogde snelheid aankomt,
De auto reed inderdaad iets harder, maar zeker niet heel veel
en jij gaat evengoed een inhaalactie doen,
Die was ik al ingezet toe de auto nog minimaal een kilometer achter mij zat
waarbij je van rijbaan wisselt, dan geef jij bij een bijzondere manoeuvre, iemand niet de vrije doorgang.
Wacht even? Moet ik, wanneer ik in mijn spiegels op grote afstand auto's met verhoogde snelheid aan zie komen, deze ongehinderd vrije doorgang verlenen???
Een zijdelinge verplaatsing is dat. Daarbij geef je zelf ook al aan. Het kan net zo goed een wegpiraat zijn...
... dan had je dus toch dat sollicitatie formulier moeten invullen...
Daar heb ik nooit enige behoefte aan gehad
het is namelijk aan de politie om die wegpiraat dwars te zitten
Jij maakt er van dat ik iemand bewust dwars zit. Ik was gewoon met de toegestane maximum snelheid aan het inhalen, zoals dat dagelijks door vele automobilisten gedaan word. Kan je mij aangeven waar staat dat dat niet mag?
Als ik auto's met verhoogde snelheid op korte afstand zie aankomen, dan ga ik niet eens inhalen. Ik heb namelijk geen zin om dit soort gasten die op mijn bumper blijven hangen.
Maar goed, jij was er kennelijk zelf bij. Want jullie hebben kennelijk zo'n goede opleiding gehad, dat het onmogelijk geacht wordt dat collega's in een politieauto ook wel eens steekjes laten vallen. Jullie zijn nu eenmaal onfeilbaar, en die domme burgers lopen alleen maar over jullie te klagen! Waar doen jullie het eigenlijk nog voor? Jullie "klanten" zijn niet tevreden, zowel degenen die jullie oppakken, en de brave burgers waar jullie het voor doen, jullie krijgen te weinig betaald, moeten te vaak in het weekend werken, etc, etc. Wrdt het geen tijd dat jullie geen sollicitatieformulier in gaan vullen?
Nee, het s echt geweldig hoe jullie een discussie aangaan. Deze manier werkt ongetwijfeld heel goed als jullie aan het werk zijn, maar op een forum als dit werkt dat niet. Vorm gewoon lekker een praatcluje op het intranet van de politie, dan hebben jullie verder geen last van onnozele burgers. Succes ermee