Moeten we hieruit begrijpen dat je het de normaalste zaak van de wereld vindt dat een centralist minstens 15 voertuigen in colonne achter een van inbraak verdachte auto met inhoud zou aansturen, ga toch fietsen.
Je kunt natuurlijk ook overal een probleem van maken, als de blauwen de daders laten lopen is het niet goed, als ze er met man en macht achteraan gaan is het niet goed, als je een bon krijgt is het niet goed, als een ander geen bon krijgt is het niet...
Als de roden een brand blussen met LD is het niet goed, als ze blussen met HD is het niet goed als ze niet blussen is het niet goed.....
Als er kranen omvallen is het niet goed, als ze rechtop blijven staan is het niet goed....
Als een ambu .... moet ik nog ff door gaan....
Ik heb het al eerder aangegeven, volgens mij ben je geknipt voor een baantje als expert bij TV programma's a;s er wat af te zeiken is op de hulpverlening, je weet altijd wel iets te vinden.
Natuurlijk is het niet de opzet geweest om met 15 van die kabaal wagens achter een voertuig aan te hobbelen maar feit is en blijft dat er door gepakt is en de daders aangehouden volgens mij is dat het eerste wat telt..... om niet te zeggen dat het het enige is wat telt.
En in het kader van de feestdagen, toch mooie beelden zo'n treintje blauwe lampjes