Je probeert ook alles negatief te zien hé? Ik krijg steeds meer het idee dat je enige wrok/jaloezie koestert.
Ben jij (amateur) psycholoog?
Overigens weet je totaal niet waar je het over hebt. Er is een groot verschil tussen langdurig kleven (als wij de burger daarop aanspreken moet het daar om gaan) of het aan de kant 'drukken' zoals je aangeleerd krijgt, wat als het goed is maximaal 2 seconden duurt.
Dan ging het in dit geval helemaal niet goed, want voordat ik naar rechts kon en ging heb ik uitgebreid met mijn vriendin het associale gedrag van deze bestuurder besproken. En ik laat mij door dit soort acties helemaal niet aan de kant drkken. Ik blijf gewoon dezelfde snelheid rijden, en ga heel rustig aan de kant zodra ik daar de mogelijkheid toe heb, net zoals ik dat altijd doe. Kennelijk was het de bedoeling dat ik tussen 2 auto's ging invoegen, die op zich ook al redelijk dicht bij elkaar reden, maar helaas, dat doe ik dus niet.
Ja de reactiesnelheid is hetzelfde, verschil zit em in het feit dat de bestuurder getrained is, de situatie heel anders inschat (en het moment afwacht) en dat kan je niet vergelijken met iemand die stelselmatig bumperkleeft uit routine.
Ik heb die vergelijking niet gemaakt!
Als je de opleiding zou kennen, zou je deze reactie waarschijnlijk ook niet eens plaatsen.
Zoals al eerder door iemand opgemerkt, jullie bekijken het als politieagent, maar alle andere weggebruikers zien een politieauto hetzelfde gedrag vertonen als waar de politie wekelijks in allerlei TV programma's dit soort gedrag bestempeld als associaal en wegpiraterij. Het gaat om de beeldvorming.