Ben jij (amateur) psycholoog?
Nee, maar jouw gedrag ligt er zo dik bovenop dat elke amateur dat kan constateren.
Dan ging het in dit geval helemaal niet goed, want voordat ik naar rechts kon en ging heb ik uitgebreid met mijn vriendin het associale gedrag van deze bestuurder besproken. En ik laat mij door dit soort acties helemaal niet aan de kant drkken. Ik blijf gewoon dezelfde snelheid rijden, en ga heel rustig aan de kant zodra ik daar de mogelijkheid toe heb, net zoals ik dat altijd doe. Kennelijk was het de bedoeling dat ik tussen 2 auto's ging invoegen, die op zich ook al redelijk dicht bij elkaar reden, maar helaas, dat doe ik dus niet.
Jij vindt het asociaal, dat is je goed recht. Bedenk wel dat dit voertuig waarschijnlijk met spoed ergens naartoe moest, maar hiervoor geen toestemming kreeg, anders wordt dit niet gedaan.
Ik hoop dat dat de discussie waard was, je bent namelijk erg kortzichtig getuige deze reactie.
Ik heb die vergelijking niet gemaakt!
Jawel, je hebt het namelijk over dat de politie de burger die dit doet ernstig toespreekt. Zoals ik al aangeef doen wij dit alleen als er sprake is van consequent bumperkleven, dus met jouw kennis had je dit moeten weten. Of hebben we hier toch te maken met iemand die van toeten nog blazen weet?
Zoals al eerder door iemand opgemerkt, jullie bekijken het als politieagent, maar alle andere weggebruikers zien een politieauto hetzelfde gedrag vertonen als waar de politie wekelijks in allerlei TV programma's dit soort gedrag bestempeld als associaal en wegpiraterij. Het gaat om de beeldvorming.
Sorry, jij maakt hier verwijten dat wij als dienders niet op de hoogte zijn van de regels? Jij en de overige burgers moeten net zo goed op de hoogte zijn dat de politie bepaalde ontheffingen heeft en dat we dus overtredingen mogen maken (ook zonder OGS), daar hoort dit ook bij. Dat jij dan zo jaloers bent dat je een discussie met je vriendin verkiest boven het aan de kant gaan zegt mij al genoeg.
Bovendien, waarom kom je hier lopen klagen? Noteer volgende keer het tijdstip, locatie en kenteken en dien een klacht in! Ga niet zeggen dat dit een discussie is, want zoals de overige leden terecht al opmerken zit je hier alleen om gelijk te krijgen en je beklag te doen.