Misschien zou je beter moeten spiegelen, die auto komt namelijk niet uit de lucht pleuren !
Maak je geen zorgen,, ik zag de koplampen al heel lang aankomen.
Die auto rijdt al even achter je, en probeert iedereen veilig in te halen,
Maar wat zeg je daar nu mee, moet je auto's die hard komen aanrijden alle ruimte geven, en desnoods zelf maar iets te hard gaan rijden? Volgens mij moeten automobilsten die te hard rijden gewoon op hun rem trappen (beter zou zijn op tijd het gas loslaten) en zich aanpassen aan het verkeer wat zich wel aan de maximum snelheid willen houden. Dat de politie technieken aangeleerd krijgt om andere auto's van de weg te drukken dat kan wel heel effectief zijn, maar het ziet er voor mij in de spiegel uit alsof er een wegpiraat mij van de weg wil drukken. Voor alle duidelijkheid, ik kan 's'nacht aan een paar koplampen niet zien of het een politieauto is!
maar omdat niet iedereen even goed spiegelt of denkt ik beslis zelf wel waar ik wel of niet rijd,
Dat doe ik inderdaad op de manier zoals mij dat geleerd is, en dat is gewoon links inhalen en zodra ik het rijtje auto's voorbij ben dan ga ik aan de kant. Een paar koplampen die ngeduldig heen en weer bewegen die veranderen daar niet zo veel aan.
ja dan krijg je inderdaad dat je geveegd wordt en dat er, naar jouw gevoel, te weinig afstand wordt gehouden...
Het was niet mijn gevoel dat er te weinig afstand werd gehouden, er werd te weinig afstand gehouden. Bij een "normaal" rijexamen was er al lang een ingeep geweest. Dat daar een paar "getrainde" politieagenten rijden die dit aangeleerd hebben kan ik echt niet ruiken.