Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830920 keer)

0 gebruikers (en 61 gasten bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #1190 Gepost op: 13 april 2006, 16:52:36
Ik hoop dat die dingen gauw versleten zijn, dan kunnen ze nieuwe Vito's krijgen ;D

Ik zie liever dat ze 't Engelse voorbeeld volgen en de MMT's (HEMS) ook in Subaru Impreza's zetten  :P


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1191 Gepost op: 13 april 2006, 17:17:17
Dan hou je zo weinig ruimte over voor je apparatuur. Ik vind een Mercedes ML55 nog altijd een goede oplossing, maar dat gaat ook niet passen ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Karim

  • Gast
Reactie #1192 Gepost op: 13 april 2006, 17:40:15
Dan hou je zo weinig ruimte over voor je apparatuur. Ik vind een Mercedes ML55 nog altijd een goede oplossing, maar dat gaat ook niet passen ;D

Valt best mee, want ook in Belgie en Duitsland rijden alle traumateams in sedan's of stationwagens.


N9213Q

  • Gast
Reactie #1193 Gepost op: 13 april 2006, 17:40:37
Klein herstelletje: dat is de reserve-MMT-wagen van Binnenlandse Zaken (Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding uit Zoetermeer). Die was vandaag operationeel omdat de 17-901 (MMT-bus Zuid-west-Nederland) en de Life Liner 2 ingezet waren bij de Operatie Veilige Haven.
Nou snap ik ook waarom ik ineens geen roepnummer en logo meer kon vinden.  M'n tabletjes kunnen gelukkig weer de kast in....  ;D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1194 Gepost op: 13 april 2006, 17:45:00
Valt best mee, want ook in Belgie en Duitsland rijden alle traumateams in sedan's of stationwagens.

Bestaan die uit net zoveel man als in NL?
Dan is er toch nog hoop voor de ML :P
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Karim

  • Gast
Reactie #1195 Gepost op: 13 april 2006, 17:52:23
Bestaan die uit net zoveel man als in NL?
Dan is er toch nog hoop voor de ML :P

in Engeland, Belgie en Duitsland meestal 2 personen (spoedverpleegkundige + trauma-arts) al zitten er in 'n paar regio's in Belgie soms ook 3 personen in, dan rijdt er een speciale chauffeur (meestal 'n ambulancier van 't ziekenhuis) de MUG wagen.

Maar daarnaast zitten er ook nog geregeld stagaire's, en vpk's en artsen in opleiding bijin, waardoor je dus ook op 3 personen komt.

Geen probleem dus, 3 personen + voldoende apperatuur in 'n sedan of stationwagen  ;)


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #1196 Gepost op: 13 april 2006, 19:00:29
Valt best mee, want ook in Belgie en Duitsland rijden alle traumateams in sedan's of stationwagens.

Onder welke katagorie valt een MB Vito??? Deze wordt in Kreis Groß-Gerau (Hessen-Duitsland) als NAW (=Notartzwagen) gebruikt. Er rijden hier ook veel VW T4's als NAW.

Aaldert


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1197 Gepost op: 13 april 2006, 19:17:14
Onder welke katagorie valt een MB Vito??? Deze wordt in Kreis Groß-Gerau (Hessen-Duitsland) als NAW (=Notartzwagen) gebruikt. Er rijden hier ook veel VW T4's als NAW.

Aaldert

Is het niet NEF (NotarztEinsatzFahrzeug) oid ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #1198 Gepost op: 13 april 2006, 19:52:42
deze vanmiddag even gemaakt





Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1199 Gepost op: 17 april 2006, 18:56:04
Mocht iemand in Amsterdam op straat een Mercedes G-klasse VRT (Verscherpt Rijdend Toezicht) aantreffen met KMar-stickers (Bewaking Beveiliging) erop, dan hou ik me aanbevolen voor een fotootje van schuin voor en eentje van schuin achter (voorzover mogelijk natuurlijk); zag er vandaag eentje rijden maar die was me te snel af helaas...
greetz,  Enrique