Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830470 keer)

0 gebruikers (en 60 gasten bekijken dit topic.

Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #1640 Gepost op: 1 augustus 2006, 17:34:05
In een ander topic stond dat dit nog maar in 1 regio mocht bij wijze van test, en ook dat was alleen 's avonds en nog niet 's nachts meen ik mij te herinneren. voor nachtvluchten is namelijk nog geen toestemming verkregen.
Politie Aspirant niveau 4


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1641 Gepost op: 1 augustus 2006, 18:04:07
Jawel

het VU is een traumacentrum en het AMC is een traumacentrum

en op de site staat ;

Artsen en verpleegkundigen van het AMC en het VUmc vormen beurtelings een traumateam, ook wel Mobiel Medisch Team (MMT) genoemd. Ambulanceverpleegkundigen en GGD-chauffeurs behoren eveneens tot het MMT. De traumahelikopter staat op het dak van het VUmc in Amsterdam.

Dat betekend dus dat ze om beurt een traumateam vormen die vanuit het VU uitrukt, want op het AMC staat bij mijn weten geen MMT bus

Volgens mij komen we er samen niet uit Jeroen ;D

Volgens de site www.traumacentrum.nl vormen het AMC en het VU gezamenlijk "Traumacentrum Noord-West Nederland". Ik typte dat ze per traumacentrum één MMT team hebben, met één bus en evt. een heli. Het gaat er in ieder geval om dat het AMC en het VU gezamenlijk één MMT bus hebben die ze beurtelings bemannen, wat dat betreft zijn we het eens. ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rene112

  • Gast
Reactie #1642 Gepost op: 1 augustus 2006, 20:59:33
Mooi dat jullie daar zijn uitgekomen!    ;) :D

(mocht dat nou niet het geval zijn.... open dan even een nieuw onderwerp onder "Traumahelikopter / MMT", daar hoort het eigenlijk thuis ;))

We gaan hier weer verder met Mercedes-Benz voertuigen van hulpdiensten!  :D :D :D

groeten,
René de Caluwé
Mod


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #1643 Gepost op: 1 augustus 2006, 21:56:41
Is deze hier al eens geplaatst?
Vito'tje van de AGS van regio Zaanstreek, die deze taken ook voor Kennemerland uitvoert.. hij stond zo mooi geparkeerd bij de grote brand in Haarlem van vandaag...



wel een beetje jammer van die lompe Duitse balk op het dak vind ik.. hoe komen ze erop om zo'n geval op zo'n mooie bus te plaatsen  ;)


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #1644 Gepost op: 1 augustus 2006, 22:12:29
En hier een (bijzonder?) voertuig van de brandweer Haarlem, waarvan ik eigenlijk niet zo goed wist wat het nou precies voor voertuig was.. 't lijkt een soort "mini HA-KR" te zijn, met roepnummer 525.
Helaas heb ik het voertuig eigenlijk vanaf de verkeerde kant gefotografeerd (zonlicht.. lantaarnpaal), maar ivm druk verkeer ging ik liever niet op de vluchtheuvel tussen de 2 rijstroken instaan.
Volgens die handige site brandbase.org is dit in ieder geval een Haakarmvoertuig, Mercedes-Benz 815D42 Vario met LeeBur opbouw, alleen het nummerbord wijkt 1 letter af (BL ipv BG)



Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #1645 Gepost op: 1 augustus 2006, 22:15:30
Is deze hier al eens geplaatst?
Vito'tje van de AGS van regio Zaanstreek, die deze taken ook voor Kennemerland uitvoert.. hij stond zo mooi geparkeerd bij de grote brand in Haarlem van vandaag...

http://img469.imageshack.us/img469/3848/p8010122sb6.jpg

wel een beetje jammer van die lompe Duitse balk op het dak vind ik.. hoe komen ze erop om zo'n geval op zo'n mooie bus te plaatsen  ;)

Ah leuk, weer eens wat Zaans schoon op de plaat  ;) persoonlijk vind ik die Duitse balk niet eens zo lelijk staan alleen klinkt het net als kattegejank  :-[ ::) :P

De 58.691 OVD-West Zaanstreek 1 is nagenoeg hetzelfde voertuig


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #1646 Gepost op: 2 augustus 2006, 15:31:47
Inderdaad is ook zo'n duitse sirene heb ik wel eens gezien op een film van je Jeroen.


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #1647 Gepost op: 2 augustus 2006, 19:02:18
waar is dat filmpje te vinden?


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #1648 Gepost op: 2 augustus 2006, 21:27:20
Het heeft even geduurd maar is een afbeelding van de rotterdamse bratra eenheid.



Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1649 Gepost op: 2 augustus 2006, 22:00:07
Mooie plaat Rick! Ik vind m best wel wat hebben

Citaat van: www.rdw.nl
Datum eerste afgifte Nederland  28 april 1995
Datum eerste toelating  28 april 1995
Datum aanvang tenaamstelling  21 augustus 1995
  
Vervaldatum APK  7 november 2006


Misschien dat er voor de eerstvolgende APK keuring een nieuw voertuig komt? Dit is een ouwe baas zoals je zei.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s