Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830825 keer)

0 gebruikers (en 72 gasten bekijken dit topic.

louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #420 Gepost op: 13 oktober 2005, 16:39:52
Er is mij verteld dat je ten alle tijde een politiewagen op de foto mag zetten. Alleen zijn ze daar in Den haag nooit zo blij mee op de een of andere manier.. Hier in Frysl6an heb ik nooit problemen  ???

ik denk dat het te maken heeft met het feit dat die Mercedes-Benz Gelandewagen op de foto werd gezet. deze gepantserde wagen word veelal ingezet bij bewakingswerkzaamheden bij b.v. ambassades en soms bij persoonsbeveiligingswerk. daarom zal men er niet zo blij mee zijn.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Alexxxxx

  • Gast
Reactie #421 Gepost op: 13 oktober 2005, 16:44:45
Stond wel vlak bij het werkpaleis van bea inderdaad, maar om meteen nu zo'n paniek te zaaien?


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #422 Gepost op: 13 oktober 2005, 17:03:46
het zijn nu eenmaal onrustige tijden. daarnaast is het soms ook verstandig om kentekens van sommige voertuigen niet in beeld te brengen. de verkeerde personen kunnen daarmee uit de voeten. :-[
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #423 Gepost op: 13 oktober 2005, 19:41:29
toen we achter foto 1 reden kwamen we foto 2 tegen.
op de weg van heythhuysen naar roermond.
de groeten.

[verwijderd door de admin]


N9213Q

  • Gast
Reactie #424 Gepost op: 13 oktober 2005, 20:33:46
het zijn nu eenmaal onrustige tijden. daarnaast is het soms ook verstandig om kentekens van sommige voertuigen niet in beeld te brengen. de verkeerde personen kunnen daarmee uit de voeten. :-[ 
Helemaal mee eens! Ik loop ook altijd ff naar binnen of zoek desbetreffende bemanning op. Voorbeeldmateriaal onder handbereik en nooit problemen.. Je maakt voor jezelf op die manier zó veel makkelijker! ;)

 


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #425 Gepost op: 13 oktober 2005, 20:42:33
Wat was dat gele bordje daarboven?
343, never forget.


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #426 Gepost op: 13 oktober 2005, 20:46:59
Wat was dat gele bordje daarboven?

Daar staat normaal de regio waar het voertuig vandaan komt met evt een nummer.

groet,

Michel


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #427 Gepost op: 13 oktober 2005, 21:03:47
Helemaal mee eens! Ik loop ook altijd ff naar binnen of zoek desbetreffende bemanning op. Voorbeeldmateriaal onder handbereik en nooit problemen.. Je maakt voor jezelf op die manier zó veel makkelijker! ;)

Citaat

is het ook een probleem bij opvallende wagens dan?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


N9213Q

  • Gast
Reactie #428 Gepost op: 13 oktober 2005, 21:12:45
het zijn nu eenmaal onrustige tijden. :-[ 


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #429 Gepost op: 13 oktober 2005, 21:16:40
Heb ooit een keer meegemaakt, ik loop met mijn vriendin (zij werkzaam bij Justitie) bij de rechtbank. Zie een arrestantenwagen van Justitie staan die ik nog niet heb. 2 mannen van Justitie staan 50 meter verderop te roken. We lopen naar ze toe, we legitimeren ons beide en ik vraag of ik een fotootje van hun wagen kan maken aan meneer 1. Meneer 1, onzeker van aard, zegt dat dat waarschijnlijk verboden is, maar dat meneer 2 dat beter weet. Ik wacht tot meneer 2 uitgetelefoneerd is, waarna ik hem dezelfde vraag stel (wederom legitimeren we ons beide). Antwoord van meneer 2: Nou, volgens mij mag het niet hoor, sorry. Ik: Maar hij staat op de openbare weg, het is een opvallend voertuig en normaal is het geen probleem, ik gebruik de foto's slechts voor de hobby. Hij: Okee, nou, vooruit, maar dan niet het kenteken erop he? Ik: okee, het kenteken komt niet op de foto. Vervolgens loop ik naar de auto toe en fotografeer de auto (tot mijn grote verbazing bleek na het afdrukken het kenteken er toch op te staan..... :D)...... Sommige mensen hebben de klok horen luiden....
greetz,  Enrique