Heb ooit een keer meegemaakt, ik loop met mijn vriendin (zij werkzaam bij Justitie) bij de rechtbank. Zie een arrestantenwagen van Justitie staan die ik nog niet heb. 2 mannen van Justitie staan 50 meter verderop te roken. We lopen naar ze toe, we legitimeren ons beide en ik vraag of ik een fotootje van hun wagen kan maken aan meneer 1. Meneer 1, onzeker van aard, zegt dat dat waarschijnlijk verboden is, maar dat meneer 2 dat beter weet. Ik wacht tot meneer 2 uitgetelefoneerd is, waarna ik hem dezelfde vraag stel (wederom legitimeren we ons beide). Antwoord van meneer 2: Nou, volgens mij mag het niet hoor, sorry. Ik: Maar hij staat op de openbare weg, het is een opvallend voertuig en normaal is het geen probleem, ik gebruik de foto's slechts voor de hobby. Hij: Okee, nou, vooruit, maar dan niet het kenteken erop he? Ik: okee, het kenteken komt niet op de foto. Vervolgens loop ik naar de auto toe en fotografeer de auto (tot mijn grote verbazing bleek na het afdrukken het kenteken er toch op te staan.....
)...... Sommige mensen hebben de klok horen luiden....