Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830777 keer)

0 gebruikers (en 59 gasten bekijken dit topic.

mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #430 Gepost op: 13 oktober 2005, 21:40:45
foei!!!

 ;D


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #431 Gepost op: 13 oktober 2005, 22:06:30
het gaat bij gewone politie en justitie voertuigen ook niet precies om de kentekens. maar bij sommige dienstwagens weer wel. ook is het dan zo dat men het liever ook niet heeft dat agenten of personen op de foto gaan. b.v. leden van de BBE, korps Mariniers, korps Commandos of hoe die groep ook mag heten ,,groene vlekken of zo iets,, en personen die aan persoonsbeveiliging doen. ook voertuigen van deze groepen of eenheiden heeft men niet graag op de foto. dus als er dan toch zo auto op de foto gaat en je zet hem hierop het forum dat is het beter dat je het kenteken of andere opschrift verwijderd en in andere gevallen niet plaatst. je kan er door in problemen raken. en het is nu eenmaal zo dat een gewaarschuwd iemand het nu eenmaal beter weet dan niet. dus kijk uit met wat je op de foto gaat zetten en het is vaak beter om het even te vragen. in het buitenland is het soms nog erger en belandt je in een cel op het politiebureau.   
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #432 Gepost op: 13 oktober 2005, 22:19:08
dat lijkt ij ook duidelijk, ik bedoelde meer het screenen van opvallende voertuigen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jwpots

  • Gast
Reactie #433 Gepost op: 14 oktober 2005, 14:49:48
Heb bij een bureau een keer 2 uur voor een hek gestaan om een auto te fotograferen >:(. Ik leg bij de balie mijn verhaal uit en men verteld mij dat fotograferen op de binenplaats verboden is. Kan ik inkomen. Dus toen maar gewacht tot het voertuig buiten de poort kwam. Na 2 uur geef ik 't op. Nét op het moment dat ik weg wil rijden moet ik mij legitimeren en verantwoorden op de vraag wat ik aan 't doen ben ....... :P  :-\
En wat heeft dit met deze topic te maken ? Moest er een Mercedes naar buiten komen ?

Groet
Johan


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #434 Gepost op: 14 oktober 2005, 14:50:14
Ik denk dat er hierover genoeg is gezegt,laten we maar weer ontopic gaan  ;)


N9213Q

  • Gast
Reactie #435 Gepost op: 14 oktober 2005, 14:52:13
Je hebt helemaal gelijk, sorry voor de vervuiling! :-\


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #436 Gepost op: 14 oktober 2005, 15:07:50
Op www.112gv.nl/heidebrandzuiderheide.htm

zie je het voertuig vanmiddag in actie op de heide

Wat moet die man op het dak van die wagen ???


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #437 Gepost op: 15 oktober 2005, 11:49:28
kwam ik tegen tijdens mijn ronde stond in opbouw bij Somati Belgie

[verwijderd door de admin]


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #438 Gepost op: 15 oktober 2005, 12:00:16
mooi wagentje. :o :o


Vatrogasci

  • purchaser
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
    • BLOG VATROGASCI