Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830699 keer)

0 gebruikers (en 82 gasten bekijken dit topic.

N9213Q

  • Gast
Reactie #480 Gepost op: 23 oktober 2005, 19:52:41
Een lachende Benz  ;D :



N9213Q

  • Gast
Reactie #481 Gepost op: 24 oktober 2005, 19:36:34
Hondenauto Rijnmond:



Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #482 Gepost op: 24 oktober 2005, 20:50:59
Hondenauto Rijnmond:

http://img402.imageshack.us/img402/9575/dsc36428nx.jpg
:o
zonde zeg!
Het waren altijd stationwagens (VW passat en een enkele MB E-klasse), die vind ik veel mooier, hebben ook een sneller uiterlijk (zijn waarschijnlijk ook sneller).
Je hebt hier natuurlijk wel meer ruimte, en het is de standaart MB V-klasse. Goed voor het onderhoud en het leasecontract.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #483 Gepost op: 24 oktober 2005, 21:40:28
Hondenauto Rijnmond:



Hadden ze er geen andere balk op kunnen doen ??? ;D
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #484 Gepost op: 24 oktober 2005, 22:06:28
:o
zonde zeg!
Het waren altijd stationwagens (VW passat en een enkele MB E-klasse), die vind ik veel mooier, hebben ook een sneller uiterlijk (zijn waarschijnlijk ook sneller).
Je hebt hier natuurlijk wel meer ruimte, en het is de standaart MB V-klasse. Goed voor het onderhoud en het leasecontract.
enigzins vind ik dat ook jammer,maar deze mogen er ook zijn ;)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #485 Gepost op: 24 oktober 2005, 22:11:28
Voor de liefhebbers van stationwagons: de hondenbrigade Rijnmond heeft 3 nieuwe Opel Vectra Stations in opbouw staan en een 4e is al besteld. Deze vervangen de oude Mercedes C180 station en 3 VW Passats. Deze Mercedes Vito voldoet niet echt voor de surveillancehonden (ding rijdt met veel moeite 140, de hondenbakken aan de achterkant zitten dusdanig hoog dat de hond elke keer een rotklap maakt als ie op de grond terecht komt....met het gevaar dat ie met z'n poten achter de stootbumper blijft hangen  :(.... oftewel, men gaat weer terug naar Stationwagons!
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #486 Gepost op: 24 oktober 2005, 23:18:54
:)

Alleen Opel ???
Niet dat ik daar wat op tegen heb, maar Rotterdam-Rijnmond heeft vrijwel nooit opel gehad geloof ik.
Ik had eigenlijk gehoopt/gedacht dat het mercedes stationwagens zouden worden, aangezien ze bijna alles bij mercedes vandaan halen tegenwoordig. Maarja, die Vectra's zijn ook mooi (die van Hollands-Midden in ieder geval wel ;D)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #487 Gepost op: 24 oktober 2005, 23:38:49
Zeker weten! Die Vectra's zijn echt supermooi. Rijnmond ziet toch wel voordelen van Opel kennelijk, want Bijzondere wetten heeft een Astra Station rijden (bureau Boezemsingel 12/13) en er zijn diverse districten met Astra station burgerwagens. Enne... de hondenbrigade heeft zelfs meerdere Opel Astra Stations gehad hoor, begin tot half jaren 90. Zowel in de gemeentepolitie-uitvoering (2 stuks) als in de regiopolitie-uitvoering (3 stuks).
greetz,  Enrique


N9213Q

  • Gast
Reactie #488 Gepost op: 25 oktober 2005, 15:02:48
Rotterdam heeft zeker met Opel gereden. Inderdaad bij de hondenbrigade. D'r staan wat nostaligsche plaatjes van in 't topic "opel hulpverleningsvoertuigen".
Anders krijg ik weer van iedereen commentaar dat ik een topic vervuil.... ;D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #489 Gepost op: 25 oktober 2005, 18:07:26
Tsja, ik was er pas in '88, dus die oude opel politievoertuigen heb ik helaas niet meegemaakt.

Ik heb zowieso weinig Opel voertuigen gezien bij Rijnmond. Tegenwoordig wel veel Mitsubishi Spacestar.
In Capelle ook een spacestar burgerwagen en natuurlijk veel golfjes, maar die verdwijnen steeds meer geloof ik.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s