Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 831213 keer)

0 gebruikers (en 46 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #200 Gepost op: 29 juni 2005, 12:40:33
Mercedes vito politie Groningen :)

[verwijderd door de admin]
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #201 Gepost op: 29 juni 2005, 12:50:34
en een van de Zaansche Mercedes-Benz 1117F Ecoliner tankautospuiten met Doeschot-Rosenbauer opbouw. een wagen die steeds vaker vervangen word door nieuwe wagens.

dit is nu de Dagdienst TS geworden, omdat helaas door personeelsgebrek sinds 01-06-05 deze kazerne na heeel veeel jaren zijn deuren moest sluiten  :'( :-\


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #202 Gepost op: 29 juni 2005, 14:04:40
Brandweer Halle waarbij bijna al hun voertuigen de BVV striping hebben.














Bron gemeente Halle

Mvg,


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #203 Gepost op: 29 juni 2005, 14:08:40
Haha, wij hebben bijna alleenmaar mercedessen bij de Brandweer  ;D, en de politie ruilt nu ook al zijn VW-GOlf's in voor Mercedes C klasse  8) hier even een aantal voertuigen(TAS-sen zijn bijna in de hele regio hetzelfde) uit het wonderschone Zaanstreek  ;D :D

Hier even een greep uit ons assortiment  ;D ;D

Politie

OVDP (10.09) hier hebben we er 2 van, dit is nummer 1


Noodhulpwagen (61.13) Waterland, gebied weet ik even niet


Brandweer
Dit is de TS 631(Kring 3)(die hierboven dus al staat) waarvan de kazerne helaas gesloten is......(www.kring3.nl) dit is tegenwoordig de Dagdienst TS

dit voertuig heeft tussen de cabine en de plek waar het personeel zit een soort tussenruimte ertussen zitten, bij de andere voertuigen is dit vernieuwd maar bij deze niet omdat die waarschijnlijk in de toekomst als eerst vervangen zullen worden.....

Dit is de TS 632(Kring 7) van Zaandam-Houtveldweg www.kring7.nl


Dit is de TS 633 van Zaandam-Botenmakersstraat www.botenmakersstraat.nl

en dit is de HW 653 ook van Zaandam-Botenmakerstraat

Dit is de WOA 663(Duikwagen)van de Botenmakersstraat hier hebben we er 3 van(dezelfde) dit is de 663 en de andere zijn de 666 en 668



Dit is de TS 635 van Zaandijk www.brandweer-zaandijk.nl (helaas niet zo erg up-to-date...)


Dit is de TS 636 van Wormerveer www.brandweerwormerveer.nl

en dit is de HV2 676 ook van Wormerveer, persoonlijk vind ik dit wel een stoere bak 8)

en dit is de AL 656 óók van Wormerveer


En dit is de TS 637 van Kromme-knie  ;D(Krommenie)


Dit is de 638 van Assendelft. Ook weer precies zo'n zelfde Mercedes  :P


Dit is de TS 641 van Zaandam-Kalf, dit vind ik persoonlijk ook wel een mooie bak  8)


Dit is de TS 649 van Westzaan-Noord www.brandweerwestzaan.nl


Dit is de TS 740 van Wormer www.brandweer-wormerland.nl (<------ Zeker kijkje waard!!!!! hele mooie site  ;))

Deze heeft ook weer een soort ruimte tussen cabine en ....... en heeft ook nog geen biza-striping. Dit voertuig wordt ook vervangen.
Dit is de HA 864, op de foto nog de 862(nummer is reeds veranderd). Dit Voertuig staat ook op Kazerne Wormer en heeft tegenwoordigde COH897(CTPI) op zijn ruggetje)


Ook niet onbelangrijk natuurlijk, is de VC2 898, die staat ook bij de Kazerne Wormer.


Dit is het Nieuwste voertuig in Zaanstreek, de HA 861(+681 SBC) foto is helaas een beetje bewogen maar het voertuig is prachtig  8)) Het is een regio voertuig maar staat in Kazerne Krommenie


En last but not least de OVD-W(West) 691, en deze heeft natuurlijk geen vaste plek  ;D




Zo dat was even de Toeristosche route door Zaanstreek  ;D ;D het zijn uiteraard lang niet alle voertuigen hoor  ;D :D ;)


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #204 Gepost op: 29 juni 2005, 14:17:57
Commandowagen Puurs


Bron http://www.brandweerpuurs.be/

Mvg,


brandweerman83

  • Gast
Reactie #205 Gepost op: 29 juni 2005, 21:30:49
de TS 25-1 van brandweer Bergschenhoek en de inmiddels afgevoerde PM 25-1

[verwijderd door de admin]


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #206 Gepost op: 29 juni 2005, 21:49:33

IS daar misschien ook een foto van beschikbaar, vraag me af of het echt dezelfde is, kom hem namelijk niet tegen in de voertuigen database
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Rene112

  • Gast
Reactie #207 Gepost op: 29 juni 2005, 22:12:49
IS daar misschien ook een foto van beschikbaar, vraag me af of het echt dezelfde is, kom hem namelijk niet tegen in de voertuigen database

Hij staat er zeker hoor Ricardo!
Toen ik een aantal maanden geleden bij de brandweer Texel moest zijn om een oefening te begeleiden, heb ik hem nog even bekeken.

Ik weet alleen niet zeker (uit mijn hoofd) of er ook een kraan op zit.

groeten,
René de Caluwé


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #208 Gepost op: 29 juni 2005, 22:14:09
Okeej dan, zijn echt onwijs gave voertuigen,  heb er een aantal keren ingezeten maar als je op de openbare weg een scherpe bocht maakt als je bv moet keren dan gata ie een beetje schudden :d
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Rene112

  • Gast
Reactie #209 Gepost op: 29 juni 2005, 22:22:35
En op de site van de jeugdbrandweer Texel heb ik een foto gevonden.....

Een echte mooie voertuigfoto hoop ik later in de zomer te kunnen maken.



Bron foto : www.jeugdbrandweertexel.nl

groeten,
René de Caluwé