Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830553 keer)

0 gebruikers (en 112 gasten bekijken dit topic.

Du Booton

  • Gast
Reactie #640 Gepost op: 7 december 2005, 01:26:29
Die HV die Mad Marv op de vorige pagina plaatste is geen Haags en of regio voertuig. De door Rinus geplaatste HV was inderdaad de scheveningen 51 later de 71. Deze heeft nooit aan Loosduinen gestaan, hij heeft vroeger wel aan de Schenkkade gestaan. De eerst bedoelde HV van Mad Marv heeft bovendien een twin-sonic balk op het dak en dat heeft de regio HV de 371 later 871 ook nooit gehad. Deze stond trouwens in Zoetermeer (kazerne stadshart).
Kortom de verkeerde tekst of de verkeerde foto bij dat verhaal.

Groet


Du Booton

  • Gast
Reactie #641 Gepost op: 7 december 2005, 01:30:22
Bij wie mag je komen babbelen Rinus ???? en ga jullie nou ook weer eens een hoogwerker aanschaffen ????  ;D ;D

Groet.


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #642 Gepost op: 7 december 2005, 09:59:57
Die HV die Mad Marv op de vorige pagina plaatste is geen Haags en of regio voertuig. De door Rinus geplaatste HV was inderdaad de scheveningen 51 later de 71. Deze heeft nooit aan Loosduinen gestaan, hij heeft vroeger wel aan de Schenkkade gestaan. De eerst bedoelde HV van Mad Marv heeft bovendien een twin-sonic balk op het dak en dat heeft de regio HV de 371 later 871 ook nooit gehad. Deze stond trouwens in Zoetermeer (kazerne stadshart).
Kortom de verkeerde tekst of de verkeerde foto bij dat verhaal.

Groet

En ook de HV die op Delft heeft gestaan (De 775) heeft geen zwaailichtbalk gehad.... Dus van waar deze komt ??? Foto is net iets te wazig om het te zien  ;D ;D ;D



spuit 11

  • Gast
Reactie #643 Gepost op: 7 december 2005, 16:34:53
Die HV die Mad Marv op de vorige pagina plaatste is geen Haags en of regio voertuig. De door Rinus geplaatste HV was inderdaad de scheveningen 51 later de 71. Deze heeft nooit aan Loosduinen gestaan, hij heeft vroeger wel aan de Schenkkade gestaan. De eerst bedoelde HV van Mad Marv heeft bovendien een twin-sonic balk op het dak en dat heeft de regio HV de 371 later 871 ook nooit gehad. Deze stond trouwens in Zoetermeer (kazerne stadshart).
Kortom de verkeerde tekst of de verkeerde foto bij dat verhaal.

Groet
ik was er ook ingetrapt :'( bij nader bekijken is dit volgens mij niet het terrein van loosduinen en lijkt het wel de hv van limburg.
maar om met zekerheid te zeggen heb ik een betere foto nodig ;)
gr
peter


spuit 11

  • Gast
Reactie #644 Gepost op: 7 december 2005, 16:38:55
Die HV die Mad Marv op de vorige pagina plaatste is geen Haags en of regio voertuig. De door Rinus geplaatste HV was inderdaad de scheveningen 51 later de 71. Deze heeft nooit aan Loosduinen gestaan, hij heeft vroeger wel aan de Schenkkade gestaan. De eerst bedoelde HV van Mad Marv heeft bovendien een twin-sonic balk op het dak en dat heeft de regio HV de 371 later 871 ook nooit gehad. Deze stond trouwens in Zoetermeer (kazerne stadshart).
Kortom de verkeerde tekst of de verkeerde foto bij dat verhaal.

Groet
ik heb loosduinen met schenkade verwisselt sorry foutje ::)
gr
peter


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #645 Gepost op: 7 december 2005, 16:55:41
volgens mij heeft geldrop zoiets gehad..


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #646 Gepost op: 7 december 2005, 18:50:28
volgens mij heeft geldrop zoiets gehad..

Geldrop had een DAF FAV 1800


spuit 11

  • Gast
Reactie #647 Gepost op: 7 december 2005, 19:21:28
ik heb zitten zoeken en heb een foto van de hv van limburg zuid post heerlen en die lijkt er het meest op ook de 2 gele platen op de voorkant.
dat is de 872 mercedes 1222AF36 BG-97-XG en die is van 1983.
gr
peter


jwpots

  • Gast
Reactie #648 Gepost op: 7 december 2005, 19:24:47
ik heb zitten zoeken en heb een foto van de hv van limburg zuid post heerlen en die lijkt er het meest op ook de 2 gele platen op de voorkant.
dat is de 872 mercedes 1222AF36 BG-97-XG en die is van 1983.
gr
peter
Het is inderdaad de HV van Parkstad korps Heerlen.

Groet
Johan



[verwijderd door de beheerder]


spuit 11

  • Gast
Reactie #649 Gepost op: 7 december 2005, 19:26:21
Het is inderdaad de HV van Parkstad korps Heerlen.

Groet
Johan


Johan op jou kennis kunnen we bouwen.
gr
peter