Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830483 keer)

0 gebruikers (en 67 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #910 Gepost op: 6 februari 2006, 19:06:33
bij de Domeinen staan ze namelijk ook zo (maar dan zonder de streepjes) te koop

Ja klopt maar ze moeten geexporteerd worden naar het buitenland, ze mogen niet in NL blijven rijden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #911 Gepost op: 6 februari 2006, 20:12:35
dat is niet helemaal waar, ze mogen wel hier in nederland blijven rijden maar ze moeten op het terrein van de domeinen het cellenblok er uit slopen, in Rijsenhout staat een oude Iveco gevangenbus van DVO
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #912 Gepost op: 6 februari 2006, 21:28:31
Beetje onlogisch dan van DV&O (als het daatwerkelijk om ziekenvervoer gaat) om de optische signalen eraf te halen, die heb je dan JUIST wel nodig lijkt me als het om ziekenvervoer gaat. Aan het type Srinter te zien en aan het feit dat optische signalen er al af zijn gehaald lijkt het me meer dat deze als strategische reserve staat ergens in het land (wachtend om vervangen te worden) en alleen als het ECHT nodig is word ingezet zoals een simpel ritje als deze naar het Ziekenhuis. Hij word in iedergeval niet ingezet voor regulier vervoer want men moet ten alle tijden gebruik kunnen maken van de optische & geluidsignalen. Volgens mijn is het trouwens geen embleem wat je ziet boven maar gewoon afgeplakt tape op de plek waar ooit een flitser zat.

De teksten (Justitie Dienst vervoer en Ondersteuning) zijn er ook af gehaald. Het lijkt er inderdaad op dat deze gestript wordt.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #913 Gepost op: 6 februari 2006, 21:33:03
ik denk het ook ;) :) :D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #914 Gepost op: 6 februari 2006, 22:22:10
Ik denk het niet; bij het Uitzetcentrum Rotterdam Airport staat deze wagen ook vaak (of een soortgelijke), ook zonder signalen etc. Staat heel vaak als bewaking voor het pand (logisch of niet) en wordt in elk geval hier gebruikt als vervoerswagen voor het uitzetcentrum zelf. Omdat alleen DVenO wettelijk signalen mag voeren, rijden met die oude DVenO-bussen kennelijk medewerkers van het Uitzetcentrum die niet met signalen rijden (andere afdeling ofzo). In elk geval hoeft ie volgens mij (nog) niet afgebouwd te worden.
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #915 Gepost op: 6 februari 2006, 22:35:24
Ik denk het niet; bij het Uitzetcentrum Rotterdam Airport staat deze wagen ook vaak (of een soortgelijke), ook zonder signalen etc. Staat heel vaak als bewaking voor het pand (logisch of niet) en wordt in elk geval hier gebruikt als vervoerswagen voor het uitzetcentrum zelf. Omdat alleen DVenO wettelijk signalen mag voeren, rijden met die oude DVenO-bussen kennelijk medewerkers van het Uitzetcentrum die niet met signalen rijden (andere afdeling ofzo). In elk geval hoeft ie volgens mij (nog) niet afgebouwd te worden.

Zou goed kunnen, verklaart dan ook waarom er geen DV&O meer op staat maar het Justitie logo nog wel.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #916 Gepost op: 9 februari 2006, 11:58:39
Ook een heel mooi voertuig is deze van het korps Vissingen - Middelburg.

Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #917 Gepost op: 9 februari 2006, 14:05:56
Wat ik persoonlijk ook een mooi voertuig vind, is deze autoladder van de brandweer Frankfurt am Main.




[verwijderd door de beheerder]
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #918 Gepost op: 9 februari 2006, 14:37:30
ja ja mooi voertuig!!!

ton, hoe komt het dat de fotos klein blijven :-\ :-\ dat je er niet op kan kliken??


(ja het gaat wel maar dat heeft geen zin :-X :-X) ;) :)


Alexxxxx

  • Gast
Reactie #919 Gepost op: 9 februari 2006, 15:45:31
ja ja mooi voertuig!!!

ton, hoe komt het dat de fotos klein blijven :-\ :-\ dat je er niet op kan kliken??


(ja het gaat wel maar dat heeft geen zin :-X :-X) ;) :)

harder klikken? bij mij lukt het wel...