Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830607 keer)

0 gebruikers (en 92 gasten bekijken dit topic.

N9213Q

  • Gast
Reactie #1630 Gepost op: 1 augustus 2006, 11:52:03
Dit is zo'n reserve MMT bus van Biza:


Zonder regioaanduiding en roepnummer.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1631 Gepost op: 1 augustus 2006, 12:08:47
http://www.abradio.nl/artikelimages/img/8213_1154273604.jpg
Heet iemand een foto van die Mercedes-Vito "Ambulance"? (betreft een Ambulance danwel medisch iets van SCHIPHOL)

Ja die heb ik.  ;)


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #1632 Gepost op: 1 augustus 2006, 12:14:53
Die vito is onderdeel van airport medical services van Schiphol, deze doen de spoedeisende hulpverlening op schiphol en hebben een vito en een Ford.  De vito wordt ingezet als een soort first responder wagen en heeft dus niks et het MMT te maken.
Nurse powerrrrr


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #1634 Gepost op: 1 augustus 2006, 14:35:43
En ook nog een foto van de achterkant  :)

Geloof niet alles wat je denkt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1635 Gepost op: 1 augustus 2006, 15:09:19
Die vito is onderdeel van airport medical services van Schiphol, deze doen de spoedeisende hulpverlening op schiphol en hebben een vito en een Ford.  

En een Chevrolet volgens mij. Ze hadden eerst twee Chevrolet's en nu is er een weg waar die ford voor in de plaats is gekomen.

 
Hier kan je zien hoeveel traumacentra er in Nederland zijn. Die hebben allen een eigen MMTteam + bus en een klein aantal van die teams is overdag met de heli inzetbaar.

Dat is volgens mij niet helemaal waar, voor zover ik weet staat er geen MMT vito bij het AMC maar leveren zij om beurten de bemanning voor de lifeliner en de bus. De ene dienst het VU en de andere dienst het AMC. (terwijl de heli dus gewoon op het VU staat)

Edit;

Het AMC en het VU medisch centrum (VUmc) in Amsterdam vormen het traumacentrum Noord-West Nederland, een van de tien traumaregio´s in Nederland. Van ’s ochtends zeven uur tot ’s avonds zeven uur gaat het team met de helikopter naar de plaats van een ongeval. Buiten die uren en in het donker wordt voor het vervoer een traumavoertuig gebruikt.
Artsen en verpleegkundigen van het AMC en het VUmc vormen beurtelings een traumateam, ook wel Mobiel Medisch Team (MMT) genoemd. Ambulanceverpleegkundigen en GGD-chauffeurs behoren eveneens tot het MMT. De traumahelikopter staat op het dak van het VUmc in Amsterdam.


http://www.amc.nl/index.cfm?sid=420
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #1636 Gepost op: 1 augustus 2006, 16:34:03
Klopt inderdaad ze hebben ook nog een Chevrolet die heb ik een keer zien rijden bij de aankomstpassage.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1637 Gepost op: 1 augustus 2006, 16:46:17
Dat is volgens mij niet helemaal waar, voor zover ik weet staat er geen MMT vito bij het AMC maar leveren zij om beurten de bemanning voor de lifeliner en de bus. De ene dienst het VU en de andere dienst het AMC. (terwijl de heli dus gewoon op het VU staat)

Edit;

Het AMC en het VU medisch centrum (VUmc) in Amsterdam vormen het traumacentrum Noord-West Nederland, een van de tien traumaregio´s in Nederland. Van ’s ochtends zeven uur tot ’s avonds zeven uur gaat het team met de helikopter naar de plaats van een ongeval. Buiten die uren en in het donker wordt voor het vervoer een traumavoertuig gebruikt.
Artsen en verpleegkundigen van het AMC en het VUmc vormen beurtelings een traumateam, ook wel Mobiel Medisch Team (MMT) genoemd. Ambulanceverpleegkundigen en GGD-chauffeurs behoren eveneens tot het MMT. De traumahelikopter staat op het dak van het VUmc in Amsterdam.


http://www.amc.nl/index.cfm?sid=420

Je leest niet goed ;)

Het AMC en het VU is één traumacentrum, namelijk Traumacentrum Noord-West Nederland. Je hebt dan 2 locaties, namelijk VU en AMC, zie hier

Hier kan je zien hoeveel traumacentra er in Nederland zijn. Die hebben allen een eigen MMTteam + bus en een klein aantal van die teams is overdag met de heli inzetbaar.

Dat klopt dus gewoon ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1638 Gepost op: 1 augustus 2006, 17:13:26
Je leest niet goed ;)

Jawel

het VU is een traumacentrum en het AMC is een traumacentrum

en op de site staat ;

Artsen en verpleegkundigen van het AMC en het VUmc vormen beurtelings een traumateam, ook wel Mobiel Medisch Team (MMT) genoemd. Ambulanceverpleegkundigen en GGD-chauffeurs behoren eveneens tot het MMT. De traumahelikopter staat op het dak van het VUmc in Amsterdam.

Dat betekend dus dat ze om beurt een traumateam vormen die vanuit het VU uitrukt, want op het AMC staat bij mijn weten geen MMT bus
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #1639 Gepost op: 1 augustus 2006, 17:24:42
o oke

dan had mijn buurman een foutje gemaakt die zij tegen mij dat de LL1 op schiphol stond.
hij is zelf trouwens piloot op de LL2 en hij zij ook tegen mij dat ze tegenwoordig na 7 uur savonds ook nog gewoon vliegen. als het nodig is vliegen ze zelfs nog snachts aleen na 12 uur snachts gaan ze het meeste met de bus
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda