Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830693 keer)

0 gebruikers (en 78 gasten bekijken dit topic.

jwpots

  • Gast
Reactie #2370 Gepost op: 21 maart 2007, 13:06:00
en hoelang gaat dat duren die striping en de rest
 :)
Zo gaat het nu altijd op dit forum als er een nieuwe wagen gepost word. Nr. 1 vind de striping niet mooi, nr. 2 wil zus, nr. 3 wil zo, nr 4 wil martinhoorns want die vind die toeters die erop zitten niet mooi, nr. 5 wil lichtbakken van merk A en Nr. 6 wil lichtbakken van merk B. Laten we de aankleding nu maar aan de brandweer overlaten en geen 3 pagina's vol opmerkingen maken hoe een bepaalde wagen aangekleed moet worden. Back to de topic !

Groet
Johan


fast-one

  • ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 149
Reactie #2371 Gepost op: 21 maart 2007, 13:28:47
Zo gaat het nu altijd op dit forum als er een nieuwe wagen gepost word. Nr. 1 vind de striping niet mooi, nr. 2 wil zus, nr. 3 wil zo, nr 4 wil martinhoorns want die vind die toeters die erop zitten niet mooi, nr. 5 wil lichtbakken van merk A en Nr. 6 wil lichtbakken van merk B. Laten we de aankleding nu maar aan de brandweer overlaten en geen 3 pagina's vol opmerkingen maken hoe een bepaalde wagen aangekleed moet worden. Back to de topic !

Groet
Johan

beste Johan,

graag wil ik hier even op reageren. Ik ben met je eens dat er bij posts omtrent nieuwe voertuigen heel veel reacties komen over de verlichting, striping, inrichting etc. Deze vele varierende reacties komen waarschijnlijk doordat het forum door een groot aantal leden bezocht wordt en dat er waarschijnlijk ook een groot verschil zal zijn van leeftijden van de bezoekers. ik denk dat een grote groep bezoekers vooral het forum bezoekt juist voor de plaatjes waarvan er hier volop van te zien zijn en hier graag hun reactie op willen geven wat men mooi vindt en wat niet.

persoonlijk kijk ik ook graag in het voertuigen topic en ook ik heb voorkeuren van wat ik mooi vind en wat niet echter spreek dit niet altijd uit. (net zoals jij?)  Voor mij is het vooral rondkijken om eventueel een idee te zien en eventeel over te nemen voor onze eigen voertuigen als deze functioneel blijken te zijn en vooral dingen te lezen die we beter niet kunnen doen.
kortom wat voor de ene een vervelende discussie kan worden of zijn kan voor de ander juist de rede zijn om het forum te bezoeken.

met vriendelijke groet
Fast-one


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #2372 Gepost op: 21 maart 2007, 13:32:39
Johan,

Je slaat de spijker op zijn kop nu, Ik ben het volkomen met je eens. Het is dan helaas ook één van de reden van mijn persoon om hier op dit forum een stuk minder actief te zijn. Je krijg of totaal geen reactie of dit soort reacties. Vind het jammer dat een forum met zoveel verschillende onderdelen van de hulpverlening op deze manier ondersneeuwt met dit soort reacties en niet te vergeten discussies. Er is nog genoeg zinvolle zaken te melden hier op het forum. Daar hou ik het voorlopig even bij.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #2373 Gepost op: 21 maart 2007, 14:26:56
ik vraag alleen maar waneer ie klaar is meer niet  :-[
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


Karim

  • Gast
Reactie #2374 Gepost op: 21 maart 2007, 14:53:44
Volgens mij was dat ook niet voor jou bedoeld Jeroen  ;)

Persoonlijk vindt ik er niks mis mee dat mensen even hun voorkeur geven, daar is 'n forum namelijk ook voor.

Je mag toch zeker best wel zeggen wat je wel of niet mooi vindt, zolang 't maar geen pagina lange discussie wordt, maar met 'n paar "ik vindt dit mooier" of "ik zou dat er nog graag op zien" is niks mis.

Als je alleen maar plaatjes wilt kan je ook wel gewoon op foto's gaan googlen, dan heb je geen discussieforum nodig.


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #2375 Gepost op: 21 maart 2007, 15:36:38
ja vind ik ook niks mis mee  :)dankje karim
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #2376 Gepost op: 21 maart 2007, 18:53:53
En nu maar weer naar de foto's!  ;)
Nurse powerrrrr


Karim

  • Gast
Reactie #2377 Gepost op: 21 maart 2007, 20:52:51
En nu maar weer naar de foto's!  ;)

Ja zuster  :P



brielle

  • Gast
Reactie #2378 Gepost op: 21 maart 2007, 21:35:31
190 heb lang moeten wachten voor deze foto 8)



jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #2379 Gepost op: 21 maart 2007, 21:37:39
ja dat heb ik ook wel ens moet je en ambu op de foto moet je dan zolang wachten  :) ;D
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG