Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830442 keer)

0 gebruikers (en 103 gasten bekijken dit topic.

Robin Hundman

  • Gast
Reactie #2540 Gepost op: 13 april 2007, 12:43:10
waarom is zo'n rek handig daar dan ? zo dicht begroeid is het toch niet in de bijlmer  ;D

Anton en Rudolf zijn de enige autospuiten die een "safari-rek", zo noemen ze die, erop hebben zitten. Dit is speciaal gedaan omdat deze veel rijden over de fiets-en wandelpaden in de Bijlmer. Het word nu, met het vernieuwen van de Bijlmer steeds minder, maar vroeger lagen alle wegen boven het maaiveld. Allemaal op viaducten. Om goed voor de deur te komen is er dus maar een mogelijkheid en dat is door het park te rijden via fiets-en wandelpaden. Om de ramen en lampen te beschermen tegen de zwiepende takken van de bomen, zijn deze rekken dus geplaatst.


DanielB

  • Gast
Reactie #2541 Gepost op: 13 april 2007, 15:23:47
tegen mij is gezegd dat ze uiteindelijk gaan stoppen met de B ritten. maar ik heb niet gezegd dat nu al is want daarvoor hebben wij te weinig ambulances, maar ik zeg aleen wat tegen mij word gezegd. en  voorlopig blijft de ambulance dienst ze nog rijden maar in de toekomst willen ze dat niet meer. maar dat artikel klopt niet want die ambulance is niet geschonken aan de vestiging alphen aan den rijn hij is aleen overgedragen in alphen aan den rijn maar hij word gestationeerd in boskoop bij het noodhulp depot.

Ik had nog paar vragen, maar dan gaan we naar mijn mening te ver offtopic. Misschien een idee om aangaande dit onderwerp dan een topic te openen in het Rode Kruis-forum?


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #2542 Gepost op: 13 april 2007, 18:14:38
De 17-154, heb vandaag gekozen voor kleur en zwartwit, hieronder het resultaat:





Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #2543 Gepost op: 13 april 2007, 19:07:22
O0 Mooie scherpe foto`s.


Mercedes brandweer Muenster en Mercedes brandweer ????



OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


photoboy1960

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
    • photoboy1960
Reactie #2544 Gepost op: 14 april 2007, 06:12:19
Hallo hobbygenoten van mij

Hier ook een foto van de Mercedes van Munster .De foto is gisteren gemaakt tijdens de opening van de nieuwe brandweer kazerne in Enschede.

MVG Herman.A.Haverkate



plato

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #2545 Gepost op: 14 april 2007, 11:58:09
Wat is de meerwaarde van twee keer dezelfde auto na elkaar posten?


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #2546 Gepost op: 14 april 2007, 12:08:44
Als je wit oranje Feuerwehr bedoeld zit het verschil 'm in de fotografen. Gebeurd wel meer dat er meerdere mensen op dezelfde plek staan te fotograferen... :|


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #2547 Gepost op: 14 april 2007, 12:15:35
Wat is de meerwaarde van twee keer dezelfde auto na elkaar posten?

Misschien zit er iets van verschil in? ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2548 Gepost op: 14 april 2007, 14:45:27
Om weer even bij het onderwerp terug te komen,

Hierbij de VOA van NoordHollandNoord geplaat gister in het uiterste hoekje van Amsterdam-Amstelland! En nee ze waren niet toevallig in de buurt, maar namen de dienst waar van de FTVO van Amsterdam-Amstelland!



GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #2549 Gepost op: 14 april 2007, 19:08:37
En nogmaals uit het Utrechtse, de 92 van de KLPD (vermoed ongevallendienst, of hoe dat ook mag heten) z'n broertje de 91 was ook aanwezig.