Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 829726 keer)

0 gebruikers (en 55 gasten bekijken dit topic.

mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #3480 Gepost op: 17 november 2007, 12:31:48
Misschien gaan zij gebruikt worden als ''Mobiel Steunpunt'' of iets anders ondersteunends. Dan zullen ze niet echt zware motoren nodig hebben  ;)

Als je een plaat voor uw luchtkoeling hangt, dan zullen de motoren niet lang leven.

Mvg,


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3481 Gepost op: 17 november 2007, 12:53:34
Daar zullen ze gerust rekening mee gehouden hebben, de Sprinters van de ME zijn tenslotte ook dicht, en die rijden ook nog steeds  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #3482 Gepost op: 18 november 2007, 09:13:41
Als je een plaat voor uw luchtkoeling hangt, dan zullen de motoren niet lang leven.

Mvg,

Mario

Deze platen lijken 1 geheel op de foto maar in werkelijkheid zitten er een heleboel gaatjes in (moet je ff de foto openen dat laat het precies zien)




gr
Rick


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #3483 Gepost op: 18 november 2007, 09:38:17
Mario

Deze platen lijken 1 geheel op de foto maar in werkelijkheid zitten er een heleboel gaatjes in (moet je ff de foto openen dat laat het precies zien)




gr
Rick
He Rick,

Bij dezelfde dealer geweest?  ;)

Grtz,
Marcel


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #3484 Gepost op: 18 november 2007, 14:21:55
Om even in het aanbesteden te blijven, hoe zit dat met de busjes van de MMT's, deze zullen zo langzamerhand ook wel aan vervanging toe zijn  ::)

In rotterdam loopt hij nog als een trein :), klopt het dat het MMT busje uit amsterdams vaak kapot is?, heb laatst nog een foto gezien dat het reserve MMT busje aanwezig was bij een melding.


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #3485 Gepost op: 18 november 2007, 16:06:51


MB Atego 1524L van Haaglanden
tijdens grote verkeerscontrole in Rijswijk

Grtz,
Marcel


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #3486 Gepost op: 18 november 2007, 16:39:32
He Rick,

Bij dezelfde dealer geweest?  ;)

Grtz,
Marcel

Yep

Moest er afgelopen vrijdag heen omdat de VRT pantser een kapotte knipperlichtunit had


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #3487 Gepost op: 18 november 2007, 16:46:45
Yep

Moest er afgelopen vrijdag heen omdat de VRT pantser een kapotte knipperlichtunit had

Toevallig was ik er vrijdag ook, maar dan in de middag.

Jullie waren toch niet degene die bij het stoplicht van Leidschenhage het verkeer blokkeerden met een defekte VRT-voertuig...... ^-^

Grtz,
Marcel


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3488 Gepost op: 18 november 2007, 17:23:28
In rotterdam loopt hij nog als een trein :), klopt het dat het MMT busje uit amsterdams vaak kapot is?, heb laatst nog een foto gezien dat het reserve MMT busje aanwezig was bij een melding.

Voor zover ik weet niet, af en toe servicebeurt en of andere reparatie's zijn natuurlijk niet te voorkomen. Ik denk dat ze toch wel aardig wat (heftige) kilometers wegrijden met een hoop variatie tussen stad (remmen, gas, trambanen etc) en de snelwegen (langere tijd volgas). Lijkt mij dat ze alle busjes geen jaren meer gaan houden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #3489 Gepost op: 18 november 2007, 19:13:14
Toevallig was ik er vrijdag ook, maar dan in de middag.

Jullie waren toch niet degene die bij het stoplicht van Leidschenhage het verkeer blokkeerden met een defekte VRT-voertuig...... ^-^

Grtz,
Marcel

 ;D ;D Nee gelukkig niet kom uit het rotterdamse he