Vermoedelijk probeer je mij iets duidelijk te maken? Als ik mijn citaat goed lees staat er "als de brandweer een slachtoffer uit de woning haalt kan een burger eerste hulp verlenen."
In andere topics ben je heel stellig in je mening over de inzet van burgers in een woning waar gereanimeerd wordt. Ik vind het bijzonder dat je het hier kennelijk geen enkel probleem vind om gealarmeerd te worden. Je noemt als voorbeeld een brand, maar deze app wordt ook gebruikt voor andere meldingen, ook! voor reanimaties.
Bovendien lees ik op de site het volgende:
via de Landelijke SOS ALARM Hulpdienst kunt u gealarmeerd worden indien u in de nabijheid bent met het verzoek om eerste hulp te verlenen tot politie, brandweer, ambulance (na 10-15 minuten ivm o.a. de verkeersdrukte) gearriveerd zijn
Oftewel, als de brandweer er al is dan mag oma hoogstens met een thermoskan koffie en thee rond....
Ik lees nergens op de site dat men niet inzet op reanimaties in woningen. Bovendien heb ik net de registratiepagina gekeken, en ook met fictieve cijfers kan ik me daar volgens mij prima registreren. Of en hoe dit geverifieerd wordt vind ik nergens terug, en ook dat was iets wat je in andere topics hevig bekritiseerde.