Video's van buitenlandse HV-voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van buitenlandse HV-voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 397081 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

tygerpower

• Senior gebruiker
Reactie #890 Gepost op: 4 maart 2014, 22:06:17
jemig. Hoeveel wagens kun je hebben voor een spoedbegeleiding..  098uo

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #891 Gepost op: 5 maart 2014, 14:35:50
Citaat van: CM link=msg=1247989 date=1393966522
Ik heb mijn bericht aangepast. Het is nu wat duidelijker.

Ah, ik snap em. Wellicht dat dit per staat of zelfs discipline verschilt, ik ken twee mensen die in de VS werken (één in Florida, Orange County sheriff's department en één bij de CBP in Arizona) en natuurlijk met beide wel eens gehad over de verschillen tussen NL en de VS.
Vooral in Florida is er een grote mate van vrijheid, het is dan ook geen probleem om als NL staatsburger een 'ride along' te doen in de auto of heli. Daarbij hebben ze geen specifieke brancherichtlijnen zoals wij die kennen in Nederland.

Om ontopic te blijven: het lijkt erg veel, maar daarbij moet je wel rekening houden met het feit dat ze in de VS vaak solo rijden en dus meer voertuigen op straat hebben. Hierdoor lijkt het al gauw veel meer personeel dan bij ons, bovendien spreken we over een miljoenenstad en zit er wellicht in de wijk Compton meer politie per m2 dan waar dan ook ter wereld.
Je ziet in Nederland al enorm veel politie bij een assistentie collega en zelfs begeleiding bij een gewonde collega, waar dat bij een 'normale' burger minder snel is.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

sylvester1986

• Gast

Michel-HvNieuws.nl

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #895 Gepost op: 11 maart 2014, 21:19:00

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #896 Gepost op: 11 maart 2014, 21:22:32
^^^^^^ (citeren gaat niet ivm copyright?)
Dit is het standaard geluid zei deze zomer een bestuurder van zo'n ambu tegen mij. Voor kruisingen kan er ook een martinhoorn of nog een versneller worden toegepast. En ik kan je verzekeren op 1.5km afstand in de bebouwing hoor je die krengen nog!  >:( heeft mij mijn nachtrust gekost, dat en 30 graden Celsius zonder airco.  :'( >:(
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

Michel-HvNieuws.nl

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #897 Gepost op: 11 maart 2014, 22:07:38
Wij lagen op de camping aan een weg die langs het Ledromeer lag, en daar kwamen per nacht ik denk wel 5 x zo'n ambu voorbij.
Dan slaap je niet echt meer  ;D

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #898 Gepost op: 11 maart 2014, 22:12:33
Citaat van: Michel-HvNieuws.nl link=msg=1250087 date=1394572058
Wij lagen op de camping aan een weg die langs het Ledromeer lag, en daar kwamen per nacht ik denk wel 5 x zo'n ambu voorbij.
Dan slaap je niet echt meer  ;D

Dan boek je een week extra en ga je meer sporten. Op een gegeven moment slaap je overal doorheen. En doooor.  ;D :D
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

7131

• Senior gebruiker
Reactie #899 Gepost op: 12 maart 2014, 09:23:51
Citaat van: HIT link=msg=1250065 date=1394569352
^^^^^^ (citeren gaat niet ivm copyright?)
Dit is het standaard geluid zei deze zomer een bestuurder van zo'n ambu tegen mij. Voor kruisingen kan er ook een martinhoorn of nog een versneller worden toegepast. En ik kan je verzekeren op 1.5km afstand in de bebouwing hoor je die krengen nog!  >:( heeft mij mijn nachtrust gekost, dat en 30 graden Celsius zonder airco.  :'( >:(

Top !! Doe mij maar zo'n setje.