Nieuwe VC Reddingsbrigade Veluwemeer

Auteur Topic: Nieuwe VC Reddingsbrigade Veluwemeer  (gelezen 24184 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #20 Gepost op: 25 mei 2012, 10:24:30
voor ons stop het hier.

het stopt hier.
Jammer dat jullie deze halsstarrige positie innemen. De toon in jullie berichten vind ik niet echt uitnodigend voor mensen die overwegen om lid te worden van jullie organisatie. Ik hoop in ieder geval niet dat jullie dezelfde wijze van communiceren hebben bij vergaderingen etc. Voor ons stopt het hier niet, de discussie kan dan ook gewoon doorgaan.  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #21 Gepost op: 25 mei 2012, 11:35:19
Beste forum gebruikers.

Wij als Reddingsbrigade Veluwemeer verbazen ons er over hoe men op dit forum praat/schrijft over zaken waar ze niets van weten.
voor de duidelijkheid: wij beschikken over een VC en zijn daar heel blij mee. of hij nu wel of niet veel binnen of buiten staat doet niet terzake. Joost praat over kosten en financieele nood, ja geld is er nog steeds erg nodig.

Even over de verbazing, daar wil ik wel wat over kwijt. Ik kreeg niet de indruk dat hier nu gediscussieerd werd over zaken "waar men niets van weet". Over het algemeen weten de leden van de oranje tak hier aardig waarover men het heeft. Mocht dat overigens niet zo zijn, is juist het forum de weg om er achter te komen hoe het wel zit.
Ik las op Marktplaats dat alleen al de wegenbelasting een flinke aderlating vormt. Is daar nog een constructie voor, 60 dagen kaart of zo (heb ik wel eens van gehoord).


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #22 Gepost op: 25 mei 2012, 12:01:48
Daarom in het oranje met strepen en een blauwe bak op het dak, geen wegenbelasting en geen bpm.

9910001
9910001


joostvankempen

  • REDDINGSBRIGADE
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 944
  • projectmanager ICT lokale overheid
    • Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch
Reactie #23 Gepost op: 25 mei 2012, 15:37:48
Daarom in het oranje met strepen en een blauwe bak op het dak, geen wegenbelasting en geen bpm.

9910001

Precies! Een van de grote voordelen van het mogen gebruiken van de officiele hulpverleningsstriping: je betaalt geen bpm en geen wegenbelasting! Dit heeft het voor veel Reddingsbrigades een stuk makkelijker gemaakt om een eigen voertuig aan te schaffen...
Bestuurslid Reddingsbrigade 's-Hertogenbosch


martin213

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
    • Reddingsbrigade Veluwemeer
Reactie #24 Gepost op: 25 mei 2012, 20:13:25
het is niet de bedoeling om een negatieve indruk te geven, van onze kant uit.
en over dit forum.
maar het gaat er gewoon om er word niks gevraagd of de melding, nieuwe VC reddingsbrigade veluwemeer, hierop gezet kan worden.
Schijnbaar als je iets op internet vind mag je dat maar overal opzetten/gebruiken.
wij vinden het normaal als men dat overlegt. daar kunnen de rest van de forum gebruikers een andere mening over hebben dat mag.

maar jullie mogen er gewoon over praten op dit forum. geen probleem.

en het is allemaal te volgen op facebook, wat er met de vc gaat gebeuren!

fijn weekend!

groeten martin
Reddingsbrigade Veluwemeer.


Rickvb

  • Ambulance / Brandweer / Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 565
Reactie #25 Gepost op: 25 mei 2012, 20:21:09
Zou toch wat worden als we aan elk brandweerkorps, elke veiligheidsregio, elke reddingsbrigade en elk KNRM station toestemming moeten vragen om even een onderwerp te mogen plaatsen.....  98uiye

Even zonder gekheid: Voor zover ik weet was en is alles wat hier geplaatst wordt openbaar, dus lijkt me vreemd als er toestemming gevraagd of overlegd moet worden met reddingsbrigade Veluwemeer of wij mogen discussiėren over jullie nieuwe VC.

Verder vind ik het een mooie aanwinst hoor!  O0


sylvester1986

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 25 mei 2012, 21:13:14
er word niks gevraagd of de melding, nieuwe VC reddingsbrigade veluwemeer, hierop gezet kan worden.
Als iemand een eigen foto hier op het forum plaatst, dat moet iemand toch zelf weten?
De regels omtrent het plaatsen van foto's op dit forum zijn duidelijk genoeg in mijn ogen.


Xandor

  • Maatschappelijkwerker/woonbegeleider meervoudige diagnostiek clienten
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
  • Mede oprichter HOGE
    • Homepage
Reactie #27 Gepost op: 31 mei 2012, 21:32:26
Als brigade Veluwemeer in haar eerste reaktie gewoon wat dingen duidelijk had gemaakt, was er weinig aan de hand geweest.
Maar blijkbaar wilde zij (via Willem) star en negatief overkomen.
Het is jammer dat ze zo reageren op een forum.
Laten we het maar op een generatiekloof houden.

Ik vind het overigens een nuttig voertuig dat zeker goed inzetbaar is en zeker regio-breed.
Ex lid Reddingsbrigade Huizen Mede oprichter HOGE


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #28 Gepost op: 31 mei 2012, 22:24:58
Als brigade Veluwemeer in haar eerste reaktie gewoon wat dingen duidelijk had gemaakt, was er weinig aan de hand geweest.
Maar blijkbaar wilde zij (via Willem) star en negatief overkomen.
Het is jammer dat ze zo reageren op een forum.
Laten we het maar op een generatiekloof houden.

Ik vind het overigens een nuttig voertuig dat zeker goed inzetbaar is en zeker regio-breed.

Weet je nog Xander, dat we in de begin dagen van de RB Blaricum vaak bij Willem gingen buurten? Dat waren nog eens tijden!  8)  O0


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #29 Gepost op: 1 juni 2012, 00:03:51
Zijn er of komen er ook foto's van de binnenzijde van de VC?

Waar kan ik lezen als de VC ingezet gaat worden?

Wil weleens een kijkje komen nemen als het mogelijk is.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever