0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Jammert Ik vraag me dan af, waarom alleen in Zuid-Holland Zuid? En er is (nog) geen andere manier om de locatie te zien??
ZHZ probeert in alles vooruitstrevend ( of voor de kritische mensen onder onder ons: afwijkend ) te zijn. Dat zie je bij zowel brandweer, politie en ambulance. Het verbaasde me dan ook dat ZHZ uberhaupt ooit ambu's per P2000 ging alarmeren, voorheen ging dat per telefoon.
E.e.a. heeft te maken met dat de ADZHZ zo af en toe via Rijnmond werd gealarmeerd.
Zodra dat weer gebeurt dan verschijnen de adressen weer
Hoe bedoel je dit? Gaat de meldkamer zuid holland naar rotterdam?
Ik hoop het gedeeltelijk wel, net 1 ambu gemist die voorbij kwam scheuren
Is wel handig als je er bij zet wie dat is.jacco van wingerden @jvanwingerdenMan, vader & partner. Zorg & Zorgen. Teammanager GMC/MKA Zuid-Holland Zuid. Verpleegkundige. Twittert op persoonlijke titel.H.I.Ambacht, Nederland · http://www.adzhz.nl
Deze meneer schrijft op zijn twitter dat het noodzakelijk kwaad was dat de ambu via P2000 werden geallarmeerd. Waarom was dat dan noodzakelijk en zijn ze niet gewoon bij de oude manier gebleven?
jacco van wingerden @jvanwingerden@ronpoliceboy @peterstam Ter info: Tot 1.5 jaar geleden had #zhz geen #p2000 voor ambulancedienst. Was uit nood geboren en ingevoerd.23 mei 12 om 11:54 via Echofon