Middel hulpverlening (verkeersongeval) N99 3,6 - Den Helder 25-05-2012

Auteur Topic: Middel hulpverlening (verkeersongeval) N99 3,6 - Den Helder 25-05-2012  (gelezen 4499 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Ik zie inderdaad nu ook dat de 640 is geallarmeerd. Echter heeft deze volgens mij geen Slangenhaspels achterop hangen.

Dat de VW's worden vervangen wist ik. Echter is deze wel vanaf de andere kant komen rijden, en niet vanaf de kant van de ambulancepost, die een kilomter terug op het industrieterrein zit.

Volgens mij heeft Den Helder zelf nog geen sprinters, dat zou ook logisch zijn, want ze passen volgens mij niet in de huidige ambulancestandplaats.

Maar goed, we horen het vanzelf.  :)
Grote kans dus dat deze Sprinter vanaf Wieringerwerf is gekomen, waar óók een post zit van de VRNHN ;)
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


svenlandrover

  • hulpverlener EMS, chauffeur HVC
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
de tas met haspels is waarschijnlijk van de marine (haven) weet even het roep nummer niet DKM5..
alles wat ik schijf of zeg is op persoonlijke titel. (spelling fouten niet opletten a.u.b. ik ben dyslectisch)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik zie inderdaad nu ook dat de 640 is geallarmeerd. Echter heeft deze volgens mij geen Slangenhaspels achterop hangen.

Beide TSen van Den-Helder, dus zowel de 640 als de 642 hebben slanghaspels aan de achterzijde hangen. Dus de TS met die haspels is van de brw Den-Helder ;)


brinky-5034

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • www.brandweerwieringen.nl
    • www.brandweerwieringen.nl
waarom was eigenlijk de NHN676 HV Wieringerwerf gealarmeerd ? Den Helder heeft toch een eigen HV of niet meer ?
 Brandwacht 1e klas  Brandweer Wieringen  Blusgroep Den Oever


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
waarom was eigenlijk de NHN676 HV Wieringerwerf gealarmeerd ? Den Helder heeft toch een eigen HV of niet meer ?

Zie eerste melding. Daarin werd de HV van Den Helder al opgeroepen.

Beide TSen van Den-Helder, dus zowel de 640 als de 642 hebben slanghaspels aan de achterzijde hangen. Dus de TS met die haspels is van de brw Den-Helder ;)

Oh, vreemd. Sure? Ik heb de 640 nooit met slangenhaspels zien rijden.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Zie eerste melding. Daarin werd de HV van Den Helder al opgeroepen.

Oh, vreemd. Sure? Ik heb de 640 nooit met slangenhaspels zien rijden.

Zie onderstaand fimpje met uitruk van de TS van Den Helder, met name de achterzijde van de TS  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mcpF9J7hEQY

user: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Zie onderstaand fimpje met uitruk van de TS van Den Helder, met name de achterzijde van de TS  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mcpF9J7hEQY

user: Luke Beens

Verdeurie. Laat dat toch mijn eigen filmpje zijn.  098uo

Op het filmpje zie je de 642. Die is inderdaad voorzien van Haspels. Dat weet ik ook wel zeker. Ik had het over de 640, die ik altijd zonder zie rijden.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


NLBulletjeDH

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Verdeurie. Laat dat toch mijn eigen filmpje zijn.  098uo

Op het filmpje zie je de 642. Die is inderdaad voorzien van Haspels. Dat weet ik ook wel zeker. Ik had het over de 640, die ik altijd zonder zie rijden.

Fout ze hebben allebei haspels achterop.
wanneer deze er niet op zitten??? Als ze stuk zijn.
Mbt dat de 2 Hv en ts is i.v.m. met incident management. hierbij wordt er op n wegen dubbel aangereden omdat het soms onduidelijk kan zijn op welke richting het ongeval heeft plaats gevonden.