Hulpverleningsforum
Inloggen
Registreren
Vorige
Volgende
Hulpverleningsforum
»
Incidenten
»
Incidenten Nederland
»
Archief Incidenten Nederland
»
Archief 2012
»
Snorfietser gewond na aanrijding met politieauto Paul Krügerkade - Haarlem 26-05-2012
Snorfietser gewond na aanrijding met politieauto Paul Krügerkade - Haarlem 26-05-2012
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
[
3
]
Omlaag
Auteur
Topic: Snorfietser gewond na aanrijding met politieauto Paul Krügerkade - Haarlem 26-05-2012 (gelezen 6634 keer)
0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Vider
NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
Forum gebruiker
Re: Snorfietser gewond na aanrijding met politieauto Paul Krügerkade - Haarlem 26-05-2012
Reactie #20 Gepost op:
28 mei 2012, 21:47:54
Mmmm, dan zit er toch een kern van waarheid in:
B
en
E
erst
L
imburger
G
eweest
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw
Jerommeke
Senior gebruiker
Blauwe Motormuis
Re: Snorfietser gewond na aanrijding met politieauto Paul Krügerkade - Haarlem 26-05-2012
Reactie #21 Gepost op:
29 mei 2012, 01:55:31
Update 27-05-2012
Aanvankelijk leek de man ernstig letsel te hebben opgelopen, later op de avond werd de man echter alweer uit het ziekenhuis ontslagen met een hersenschudding.
Bron: Persvoorlichting Politie Kennemerland
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !
enrico1972
Senior gebruiker
Openbare Orde en Veiligheid
Reactie #22 Gepost op:
30 mei 2012, 01:49:38
Heel eerlijk irriteer ik mij ( en ik vermoed ook anderen ) er ook al een tijd aan dat het woord Flik gebruikt wordt i.p.v.
Agent of Politie we zijn nog altijd in Nederland.
Tevens vind ik Flik ook beledigend klinken. Hoop dat je het in de toekomst aanpast naar hoe wij het hier noemen op het forum.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen
Print
Pagina's:
1
2
[
3
]
« vorige
volgende »
Hulpverleningsforum
»
Incidenten
»
Incidenten Nederland
»
Archief Incidenten Nederland
»
Archief 2012
»
Hulpverleningsforum.nl maakt gebruik van Cookies om de website correct te laten werken. Daarnaast worden er cookies gebruikt door adverteerders en social media websites. Lees ons volledige cookiebeleid.
OK
Learn more
Inloggen
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag