Is wel héél bar ! Wat is er zo al defect aan die dingen dat ze buiten bedrijf staan ?
Een breed scala aan redenen zou globaal de redenen opnoemen per voertuigen.
Waalwijk is een groot deel ouderdomskwalen van lekkages over breuken in bewegende delen tot en met schade van het rijden tegen straatmeubilair. Breda, Oosterhout en Moerdijk van PTO's, uitlijning aftakas, aandrijf riemen tot veiligheden die 'spontaan' defect raakten.
Bergen op Zoom schade door het rijden tegen straatmeubilair en een aantal gebroken aandrijfriemen. Roosendaal een aantal olielekkages, afgebroken onderdelen en kleine veiligheidsproblemen. Bij Bergen op Zoom en Roosendaal zijn er ook nieuwe aanhaakpunten gemaakt voor het veiligheidsharnas.
Tilburg-Centrum actieve deelname aan open dagen en rijden tegen straatmeubilair. Tilburg-Vossenberg de gebruikelijke ouderdomskwalen de meeste problemen. De AL van Etten-Leur vooral het verplaatsen voor het vervangen van de HW Breda. Daarbij staan ze ook buiten dienst voor het reguliere onderhoud en dat is eigenlijk tussen de 2 en 5% tijd per jaar.