Hoogwerkers en Autoladders

Auteur Topic: Hoogwerkers en Autoladders  (gelezen 575097 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #200 Gepost op: 5 augustus 2005, 19:36:30
hey lifty

nu je het zeg. dat was mijn nog niet opgevallen. maar die Eurocargo heeft hem wel recht zitten. zou het soms een demo wagen zijn die Magirus daar heen heeft gestuurd om daar enkele ladders te verkopen.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #201 Gepost op: 6 augustus 2005, 19:35:54
Autoladder brandweer Gronau(D)


[verwijderd door de admin]
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Hotdog

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #202 Gepost op: 7 augustus 2005, 09:53:09
Vanuit Rotterdam de AL 44-1 post Mijnsherenlaan en AL 46-1 post Groene Tuin.

[verwijderd door de admin]


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #203 Gepost op: 8 augustus 2005, 11:37:57
Brandweer Vilvoorde (B)


Brandweer Zavemtem (B)


Brandweer Wateringen


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #204 Gepost op: 13 augustus 2005, 14:39:39
nog een paar Iveco autoladders in Japan. een kleine 15 meter EuroFire en een 30 meter op Iveco 180? Chassis.

[verwijderd door de admin]
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #205 Gepost op: 13 augustus 2005, 14:40:51
en twee Iveco EuroCargo modelen met Knik-mast ladderpakket. opvallend is bij de bovenste foto het feit dat de achterwielen niet dubbellucht zijn zoals normaal.

[verwijderd door de admin]
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


yogibaer

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #206 Gepost op: 13 augustus 2005, 21:01:34
nog een paar Iveco autoladders in Japan. een kleine 15 meter EuroFire en een 30 meter op Iveco 180? Chassis.

Hi Louis,
de ladder van Kamakura is een 24m ladder zoals die in Amsterdam en de ladder van Sagamihara is een 44m model met 5 ladder deelen.
Dat is niets een kritiek van me, slechts een verwijzing. ;)
I love your photos  :)

MvG
Jürgen


yogibaer

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #207 Gepost op: 13 augustus 2005, 21:05:21
opvallend is bij de bovenste foto het feit dat de achterwielen niet dubbellucht zijn zoals normaal.

Deze ladder heeft achter wiel "stuuring?" (Hinterachszusatzlenkung in de Magirus catalog).

MvG
Jürgen


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #208 Gepost op: 13 augustus 2005, 21:29:18
Hi Jürgen

ik hoopte al op een reactie van jou. :)
jij ben beter op de hoogte van die verschillende ladderwagens van Duits fabrikaat. ;)
zelfs ik leer nog elke dag er iets bij. :D
maar een vraag die 30 meter autoladder van Sagamihara is dat een type 180 van Iveco of heet dat anders.

mvg
Louis
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


yogibaer

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #209 Gepost op: 13 augustus 2005, 21:52:47
Hi Jürgen

ik hoopte al op een reactie van jou. :)
jij ben beter op de hoogte van die verschillende ladderwagens van Duits fabrikaat. ;)
zelfs ik leer nog elke dag er iets bij. :D
maar een vraag die 30 meter autoladder van Sagamihara is dat een type 180 van Iveco of heet dat anders.

mvg
Louis

Hi Louis,
in Duitsland was het een type 190 maar voor export gaf het ook andere typen. En het is een 44m ladder.  ;)

MvG
Jürgen