Job Cohen heeft nieuwe baan: Politie en Wetenschap

Auteur Topic: Job Cohen heeft nieuwe baan: Politie en Wetenschap  (gelezen 4036 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #10 Gepost op: 29 mei 2012, 01:00:47
mijn mening??

PVDA en politie/ handhaving = melkertbaan

De wetenschap zal wel weer gaan aantonen dat een vriendelijk gevoerd gesprek meer oplevert dan het geven van straf en dat als het geven van straf niet op welke wijze dan ook voorkomen had kunnen worden, men dat dient te doen nadat er een rode roos aan het slachtoffer is overhandigd.

of is dat te negatief??
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #11 Gepost op: 30 mei 2012, 02:30:51
Van mogen zo al dat (s)linkse volk uitschakelen voor dat soort functies of het nou in de politiek is of een
promotiebaantje ergens anders.

Cohen in Amsterdam gezellig thee drinken met niet geïntegreerde figuren die overal schijt aan blijven hebben.
Wolfsen in Utrecht die totaal niet aanpakt en door pakt met Marokanen die homo's wegpesten en de buurt terroriseren.
Aboutaleb in Rotterdam die ook veel te soft is.

Alle 3 PVDA volk wat niet voor de hardwerkende Nederlandsche mensch staat. Maar wel bij vertrek riante regelingen hebben.
Als het aan mij ligt verdwijnen als die (s)linkse politici heel snel van het toneel want daar horen ze niet thuis.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Onger Oensien

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 431
Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2012, 00:40:28
@Enrico, wat een kortzichtige kijk op politiek. Net of onze 'rechtse' vrienden zo betrouwbaar zijn. Ze zeggen altijd het beste voor te hebben met de economie maar ondertussen durft men niet de grote bom onder onze economie, de hypotheekrenteaftrek, echt aan te pakken. Ook vandaag blijkt weer dat Nederland echt in problemen gaat komen als we er niks aan doen. Maar onze vrienden van de VVD zijn veel te bang voor hun achterban en doen dus niks.
Dus ook rechts heeft nadelen. Een evenwicht in beiden is gewoon goed.
Vergeet overigens niet dat de criminaliteit onder Cohen in Amsterdam daalde! Dus dat theedrinken had zeker effect.
En dan ook nog even dat steeds terugkerende schouderklopje door jezelf onder de hardwerkende Nederlander te scharen....
Polen, die werken pas hard. En laten die 'hardwerkende Nederlanders' daar nu altijd weer een mening over hebben...
Wij Nederlanders zijn de laatste 20 jaar zo ontzettend verwend, door zowel links als rechts, dat we het over het algemeen zo ontzettend goed hebben dat we dat niet eens meer doorhebben. En maar klagen over Marokkanen, files, burgemeesters, pensioenen, Griekenland.... Onze opa's en oma's die hebben nog hard gewerkt.

PS als je niet eens weet dat Marokko met twee K's is dan is het misschien tijd om je ook eens te verdiepen deze bevolkingsgroep voor je zegt hoe je ze moet aanpakken.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #13 Gepost op: 31 mei 2012, 07:15:31
Goed, we gaan geen discussie beginnen over linkse of rechtse politici, of politiek in het algmeen...
back on topic....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.