Politie 'vergeet' stoffelijke resten na ongeval Elim

Auteur Topic: Politie 'vergeet' stoffelijke resten na ongeval Elim  (gelezen 4291 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 30 mei 2012, 20:43:33
Ik wil/zal er niet teveel op ingaan, maar dit gebeurd met enige regelmaat in Nederland...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2012, 11:08:36
Ik wil/zal er niet teveel op ingaan, maar dit gebeurd met enige regelmaat in Nederland...

... en bij slt's die erg gefragmenteerd zijn is het nagenoeg onmogelijk om alles mee te nemen helaas. Maar het blijft triest natuurlijk. En dat de politie er weer op aangekeken wordt is ook triest.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2012, 14:38:18
Vraag me ook af of dit de verantwoordelijkheid is van de politie, de wegbeheerder of de t.p. gekomen uitvaartverzorger. Op een gegeven moment als duidelijk is wat de oorzaak is dan wordt het lichaam in principe vrijgegeven aan de familie die dan een uitvaartverzorger inschakelt. Dat is dan geen politietaak meer.

Het is in zulke situaties natuurlijk altijd makkelijk wijzen naar de politie en de persvoorlichter staat ook altijd meteen klaar met een reactie. Ben wel benieuwd naar een reactie van de uitvaartverzorger eigenlijk.

Al met al wel treurig natuurlijk.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #13 Gepost op: 31 mei 2012, 15:06:34
Ja de persvoorlichter zegt direct sorry en gaat diep door het stof. Hiermee geef je als politie al (onterecht) aan dat het aan de politie te wijten is.. En dus ziet de burger het ook zo.
Een blamage. Wederom -1 voor de politie. En dat vind ik weer jammer. :-X


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #14 Gepost op: 31 mei 2012, 18:53:21
Ja de persvoorlichter zegt direct sorry en gaat diep door het stof. Hiermee geef je als politie al (onterecht) aan dat het aan de politie te wijten is.. En dus ziet de burger het ook zo.
Een blamage. Wederom -1 voor de politie. En dat vind ik weer jammer. :-X
Ze kunnen het ook nooit goed doen he  ::)


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2012, 19:01:45
Ze kunnen het ook nooit goed doen he  ::)

Alsof ze het er om doen...  :P