Video: een ochtend mee met Ambulance van Airport Medical Services Schiphol

Auteur Topic: Video: een ochtend mee met Ambulance van Airport Medical Services Schiphol  (gelezen 2626 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Een ochtend met... de Schiphol ambulance
Published on May 25, 2012 by schiphol
---
Hoe ziet een dag eruit van het ambulancepersoneel op Schiphol? 'Airport Medical Services', waar de ambulancedienst onder valt, bestaat precies 10 jaar. Reden voor SchipholTV om een ochtend mee te lopen met de Schiphol ambulance.

Samen sterk in de hulpverlening!

jeroenduitske

• Senior gebruiker
  • jeroenduitske
Ik zag dat zij maar alleen reed op de ambulance.
Is dit normaal dat ze maar alleen is? .
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG

Jeroen!

• Senior gebruiker
Ik zag dat zij maar alleen reed op de ambulance.
Is dit normaal dat ze maar alleen is? .

Nee, denk alleen even voor de show...
Er rijdt 1 ambulance (gewoon dubbel bemand) en 2 medic, waar 1 verpleegkundige op rijdt.
Het kan ook zo zijn geweest dat de medic in onderhoud/reparatie was, en dat ze dan met een ambu rijden, maar dat heb ik zelf nog niet eerder gezien op Schiphol.

NF

• Senior gebruiker
    • www.112ijmond.nl
Nee, denk alleen even voor de show...
Er rijdt 1 ambulance (gewoon dubbel bemand) en 2 medic, waar 1 verpleegkundige op rijdt.
Het kan ook zo zijn geweest dat de medic in onderhoud/reparatie was, en dat ze dan met een ambu rijden, maar dat heb ik zelf nog niet eerder gezien op Schiphol.

Volgens mij zit er in het Medic-voertuig geen bijrijdersstoel (dacht dat er een grote kaart zat op die plek), dus ik gok dat ze de ambu hebben genomen om de cameraploeg mee te kunnen nemen.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening

Neetje

• ICTer
  • Forum gebruiker
  • Zwaailichten/balken en sirene verzamelaar
Volgens mij zit er in het Medic-voertuig geen bijrijdersstoel (dacht dat er een grote kaart zat op die plek), dus ik gok dat ze de ambu hebben genomen om de cameraploeg mee te kunnen nemen.

Dit kan ik bevestigen, zij was Medic die dag en in de Medic was geen ruimte genoeg voor de filmploeg, dus hebben ze de reserve Chevy meegenomen ;)

gignnl

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reserve gmc O0