Goedemiddag,
ik weet niet of ik dit hier mag posten en of het gepast is, maar gezien dit forum over veiligheid gaat en dit product ook, zou ik toch graag ook de mening van hulpverleners hebben. Ik hoop dat jullie mij alsnog willen helpen.
bij deze wil ik vragen of jullie mijn enquête zouden willen invullen voor mij. Ik zal een stukje over mijzelf en dit project vertellen:
Ik ben Trix de Block, 21 jaar en ik studeer Technische Bedrijfskunde aan de Haagse Hogeschool in Delft. Ik zit momenteel in mijn tweede jaar en ben sinds begin van dit semester bezig met dit project met drie andere studiegenoten. Zelf ken ik het Fok! forum wel en lees ik wel eens wat dingen hier maar heb ik eigenlijk nog nooit zelf een account gemaakt om terug te posten of iets dergelijks. De opdracht die ik gekregen heb is het uitvoeren van een marktonderzoek voor een bedrijf. Wij hebben hiervoor zelf een nieuw bedrijf gevonden dat net opgestart is en dat nieuwe ideeën bedenkt en deze probeert door te verkopen aan grote bedrijven die het kunnen produceren. Momenteel is dit bedrijf bezig met hun derde product waarover ik ook verschillende vragen zal stellen in de enquête, maar welke ik nog nier hier zal toelichten omdat dan de objectiviteit weg is van de respondent.
De enquête is te vinden via
http://www.thesistools.com/web/?id=276743Opmerkingen of vragen over de enquête en/of het product ontvang ik graag en ik zal ook zeker dit forum in de gaten houden om te antwoorden en te reageren.
Alvast bedankt voor de mensen die bereid zijn om mij te helpen!