inzet KNRM Ouddorp Medische Evacuatie 26-05-2012

Auteur Topic: inzet KNRM Ouddorp Medische Evacuatie 26-05-2012  (gelezen 12238 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 28 mei 2012, 20:35:40
http://www.youtube.com/watch?v=_8PFm7v6Cf0

Doos95


Komt die tweetoon nou uit die KNRM trekker?


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2012, 21:02:37
Ja. En ik ben echt verbijsterd. Wat een enhousiastme. Maar één gozer gaat in zijn witte T-shirtje, zonder redvest op jacht. Ik ken maar weinig stations waar dat zou kunnen gebeuren.
Ik ben bang dat de inspecteur hier ook niet blij van wordt.


TAS 71-1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2012, 21:50:44
http://www.youtube.com/watch?v=_8PFm7v6Cf0

Doos95


Komt die tweetoon nou uit die KNRM trekker?

Ja die komt uit de trekker


TAS 71-1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2012, 21:55:01
Ja. En ik ben echt verbijsterd. Wat een enhousiastme. Maar één gozer gaat in zijn witte T-shirtje, zonder redvest op jacht. Ik ken maar weinig stations waar dat zou kunnen gebeuren.
Ik ben bang dat de inspecteur hier ook niet blij van wordt.
De opstapper kwam laat aan toen lag de OUDbu al in het water hij vroeg ook aan ons/de mensen die er bij stonden of we zijn auto wilden verplaatsen. En het was een MEDEVAC waarbij de KNMR van Ouddorp assistentie vroeg van de andere Reddingsboot. Ik snap dat je zonder redvest enz. niet verstandig bezig bent maar het ging hier tog om een medische inzet. En als er mensen in het spel zijn doe je toch een stapje harder :)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2012, 23:10:52
en de ambubemanning kon nog wel een een vest om krijgen, maar de opstapper moest "maar een stapje harder lopen" en kon het pak voorin niet meer aan krijgen.

Een van de chauffeurs van rouwwagens deed zijn gordel niet om. De uitvaartleider wees 'm daar op. "Doe nou maar, anders blijven we aan de gang".


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2012, 10:49:24
De opstapper kwam laat aan toen lag de OUDbu al in het water hij vroeg ook aan ons/de mensen die er bij stonden of we zijn auto wilden verplaatsen. En het was een MEDEVAC waarbij de KNMR van Ouddorp assistentie vroeg van de andere Reddingsboot. Ik snap dat je zonder redvest enz. niet verstandig bezig bent maar het ging hier tog om een medische inzet. En als er mensen in het spel zijn doe je toch een stapje harder :)

Ik ga gezien je naam er maar even van uit dat je wat meer snapt van brandweerzaken, zou jij een brandend pand binnenlopen zonder ademlucht? ::)

(Ik heb overigens wel eens vreemdere geluiden uit KNRM voertuigen te horen gekregen... 0098)


TAS 71-1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2012, 12:22:33
Ik ga gezien je naam er maar even van uit dat je wat meer snapt van brandweerzaken, zou jij een brandend pand binnenlopen zonder ademlucht? ::)

(Ik heb overigens wel eens vreemdere geluiden uit KNRM voertuigen te horen gekregen... 0098)

Nouw niet veel ik zit niet bij de Brandweer :) Nee dat zou ik niet doen nee.
Oke..


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2012, 23:40:04
De opstapper kwam laat aan toen lag de OUDbu al in het water hij vroeg ook aan ons/de mensen die er bij stonden of we zijn auto wilden verplaatsen. En het was een MEDEVAC waarbij de KNMR van Ouddorp assistentie vroeg van de andere Reddingsboot. Ik snap dat je zonder redvest enz. niet verstandig bezig bent maar het ging hier tog om een medische inzet. En als er mensen in het spel zijn doe je toch een stapje harder :)


Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Het spijt ons


Hééééé!!,  beetje onder druk gezet door een zich schamend  KNRM Station? Die KNRM die altijd zo hoog opgeeft over veiligheid? Toch niet zo OK dus.

Ik zie nu voor de zoveelste keer opstappers zonder redvest voorbij komen en in de Nikolaas Wijsenbeek tel ik op de video toch echt maar twee man, terwijl ik mij een praatje herinner van KNRM voorlichter Kees Brinkman, waarin hij voor nationale radio vertelde dat HOGE geen partij was om mee samen te werken: "Wij varen altijd minimaal met drie man uit en dragen altijd een redvest. Van HOGE weten wij dat niet"
Nou, van de KNRM weten we dat inmiddels wel.
        
KNRM:        


TAS 71-1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #8 Gepost op: 30 mei 2012, 19:01:07
Hééééé!!,  beetje onder druk gezet door een zich schamend  KNRM Station? Die KNRM die altijd zo hoog opgeeft over veiligheid? Toch niet zo OK dus.

Ik zie nu voor de zoveelste keer opstappers zonder redvest voorbij komen en in de Nikolaas Wijsenbeek tel ik op de video toch echt maar twee man, terwijl ik mij een praatje herinner van KNRM voorlichter Kees Brinkman, waarin hij voor nationale radio vertelde dat HOGE geen partij was om mee samen te werken: "Wij varen altijd minimaal met drie man uit en dragen altijd een redvest. Van HOGE weten wij dat niet"
Nou, van de KNRM weten we dat inmiddels wel.
        
           KNRM:        

Wat zeg jij nou, ik onder druk gezet nee hoor!!!!!!


Rickvb

  • Ambulance / Brandweer / Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 565
Reactie #9 Gepost op: 30 mei 2012, 19:07:59
Volgens mij gaat het hier om KNRM Ouddorp (reddingboten Baron van Lynden & Griend).. Of gaat het om een ander filmpje?