Deze video is verwijderd op verzoek van de Ouddorpse Reddingsbrigade/KNRM
En is terug geplaats met wijzigingen in het filmpje, hij staat dus weer op YouTube..
Ik vindt einde discussie
M.v.g. Jorian Roos (TAS 71-1)
Je bedoelt TAS-71? Het loopt ook wel behoorlijk door elkaar daar KNRM en reddingsbrigade. Moet je niet verbaasd zijn als het bij ons ook een beetje door elkaar loopt.
Wat ik wel duidelijk zie is dat een opstapper slechts gehuld in zijn T-shirtje het zeegat kiest. Verstandig besluit om dat niet te verdedigen. sandi082. Je weet immers ook dat je niet de scheiding tussen de KNRM en de Ouddorpse reddingsbrigade hoeft te kennen, om de scheiding te kunnen zien tussen veilig en heel erg onveilig.
Gaan wij met de nabestaanden van een verdronken matroos op hart van Nederland proberen te promoten dat iedereen een zwemvest gaat dragen, komt er een reddingsboot van de ouddorpse KNRM/reddingsbrigade voorbij. OK, jongens, pak maar weer in. Het zou de reddingsbrigade/KNRM daar sieren als ze hier afstand zou nemen van het gebeurde. We vielen er met zijn allen al over als er gasten tijdens Sail geen reddingsvest droegen aan boord van een KNRM reddingboot.
In vergelijking wat hier gebeurt is dat slechts een klein niet noemenswaardig incidentje. Ik heb het dan over voorbeeld functie en of je dan wel werkelijk met je hoofd er bij bent met wat je eigenlijk doet voor werk. Hoe professioneel je bent. Wie is niet eens eventjes uit evenwicht geweest bij een uitruk op snelheid. Je moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als je zonder PBM met 60 km per uur of meer over boord kukelt. Je hebt kans dat een heleboel mensen dagen lang naar je lichaam aan het zoeken zijn.