Ik vraag me echt af wat hier het nut van is. Das toch beetje veeeeeeeeel overdreven of zie ik het verkeerd. JA
Moet ik als VKR ooit een kruising vrijmaken voor de electriciteitsmaatschappij om een kapotte kabel te vervangen? Ik hoop het niet...
(in Nederland laten we de brandweer met spoed komen en een watergordijn aanleggen en gaan vervolgens vrolijk drie kwartier op het nutsbedrijf staan wachten)
@Piet60 ... Blijf jij nu het verkeerregelen en laat ons de Gas,Water,Elektra en Telecommunicatie storingen oplossen... Geloof me , als jij eens meemaakt wat wij meemaken als nuts bedrijven, dan Piep en sta je heel anders....
Als een gasleiding geraakt is dan wil je zo snel mogelijk de leiding dicht hebben.. dit ivm met kruipen van het gas door de Bodem. En geloof me als een middenspanning kabel beschadigt is en hij ploft... Heb je geen graafmachine nodig! Handgranaat is er niks bij... Bij water heb je met druk te maken...en slaat de ondergrond weg... straatstenen blijven even liggen , maar als water gaat weet je niet wat de ondergrond doet... Er zijn niet voor niks hele auto's verdwenen door een waterlekkage...
Ik zou voor de Storingsdiensten van Nuts bedrijven het graag zien , aangezien je gevolgschade flink reduceert !! Ik heb nadrukkelijk om de calamiteitendienst , dus niet voor het reguliere werk.
Helemaal in deze tijd waar schades aan nutsleidingen soms tot miljoenen aan economische schade kan leiden .