GRIP 1 (in beslag genomen explosief materiaal) Politie bureau Balkengracht - Assen 05-06-2012

Auteur Topic: GRIP 1 (in beslag genomen explosief materiaal) Politie bureau Balkengracht - Assen 05-06-2012  (gelezen 5636 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Persvoorlichter DR ‏@Politie_DR
Arrestanten uit bureau Balkengracht zijn overgebracht naar ander cellencomplex #ezdr
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
haha en dan word ik net uit assen opgebeld wat er bij het politie bureau aan de hand is.
Afrit a28 is ook afgesloten.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Persvoorlichter DR @Politie_DR
Materiaal Balkengracht is uit bureau en zojuist tot ontploffing gebracht. Bureau Balkengracht is weer toegankelijk. #ezdr
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


orthello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Afrit a28 is ook afgesloten.
Dat was even voor 18:00 uur nog niet. Toen kon ik nog gewoon tanken bij de Tinq naast/tegenover het bureau
Het was wel druk met pers en toeschouwers.


theo01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Ik woon er op geen 2 minuten fietsen  vanaf. ik zal eens kijken en wat foto's proberen te maken.

Afrit a28 is ook afgesloten.

 Je zal de oprit A28 richting Groningen bedoelen die loopt er er achter langs.


DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Ik woon er op geen 2 minuten fietsen  vanaf. ik zal eens kijken en wat foto's proberen te maken.

Je komt er niet in de buurt. Ik kon met perskaart zelfs alleen maar van een afstandje toekijken..
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
de afrit assen als je vanaf beilen komt was dicht ;). mijn mannetje heeft om moeten rijden via assen noord
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
ASSEN – In de politietoren langs de A28 in Assen is vanmiddag  een explosief gevonden. Dat meldt de Drentse politie. Hulpdiensten waaronder de Explosieven Opruimings Dienst hebben het pand doorzocht. Het verdachte materiaal werd gevonden bij spullen die in beslag zijn genomen. Al het politiepersoneel heeft het pand moeten verlaten. Ook de arrestanten zijn uit de cel gehaald. Zij werden vastgehouden in politiebusjes of overgebracht naar het cellencomplex in Groningen. Het materiaal is inmiddels tot ontploffing gebracht en het politiebureau is weer vrijgegeven.

bron:112 nederland
http://112nederland.nl/2012/06/05/mogelijk-explosief-gevonden-in-politietoren-assen/


theo01

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
@ lotus bianca klopt de op en afrit afslag Smilde waren dicht.  e050

Het explosief is achter het buro rond 19:00 onschadelijk gemaakt. (was een doffe knal  tussen Half acht en  Acht uur zijn de laatste brandweer auto's + EOd vertrokken.

Heb alleen foto's van de vertrekkende brandweer en de EOD.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
@ lotus bianca klopt de op en afrit afslag Smilde waren dicht.  e050

Het explosief is achter het buro rond 19:00 onschadelijk gemaakt. (was een doffe knal  tussen Half acht en  Acht uur zijn de laatste brandweer auto's + EOd vertrokken.

Heb alleen foto's van de vertrekkende brandweer en de EOD.
 

hahahha geeft niks hoor ik kreeg het te horen van mijn mannetje abeens die naar de sigma les moest en er dus niet langs mocht. Die belde me ook op zo van wat is er bij het politiebureau.
gelukkig is het goed afgelopen :)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN