Heeft die auto er ook nog een zwaailicht opzitten, misschien waar die cameraman voor staat.
Achter Dhr. W. zit een pit op de auto, zoals het KLPD dat ook heeft.
dat betekend dan ook dat bij andere korpsen de duurdere voertuigen weggaan (denk bijv. aan de chevy ongevallenwagens van amsterdam en de mercedessen bij haaglanden!
Ik vind de mercedessen van Haaglanden heel mooi, maar ook overdreven. Volgens mij is het ook niet praktisch. In de busjes van Rotterdam kan je scooters, fietsen en weet ik wat allemaal meer kwijt, naast de bepakking van het voertuig. Je kan de bus ook nog makkelijk gebruiken om verklaringen op te nemen, ook lekker als het slecht weer is. Nadeel: Zo'n busje is weinig partij in een achtervolging en je zal er ook niet zo lekker mee kunnen scheuren al met een C-klasse. Nog een voordeel: je zit wat hoger en hebt beter overzicht. In zo'n mercedes van Haaglanden kan je bijna niets kwijt. Voor het vervoeren van een fiets moet je al een fietsenbus oproepen en dat kost tijd. Het voordeel van zo'n C-klasse is, dat er weinig auto's zullen zijn die m eruit rijden.
En zo'n chevy van Amserdam Amstelland, tsja, het is een hele mooie wagen, maar ik vind het enigzins overdreven. Een sprinter voldoet volgens mij ook.
Maar het is niet zozeer de wagen, want wat dat betreft zitten de regio's wel op ongeveer hetzelfde niveau. Het gaat ook vooral om de inhoud, zoals statusbox, mobile dataterminal en avls enzo.